ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 71562
  • ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۵:۱۴
  • 88 بازدید
  • ارسال توسط :

مراسم شب خاطره «حماسه فاطمیون» در مشهد برگزار می‌شود

میثم مرادی بیناباج، رئیس حوزه هنری خراسان رضوی، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، در خصوص برگزاری شب خاطره «حماسه فاطمیون»، اظهار کرد: با توجه به پیروزی‌های بزرگ مدافعان حرم و لشکر فاطمیون در نبرد با تکفیری‌ها، برای ثبت و ضبط خاطرات حماسه‌آفرینی کسانی که به تعبیر رهبر معظم انقلاب: «موجب افتخار ما هستند»، […]

میثم مرادی بیناباج، رئیس حوزه هنری خراسان رضوی، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، در خصوص برگزاری شب خاطره «حماسه فاطمیون»، اظهار کرد: با توجه به پیروزی‌های بزرگ مدافعان حرم و لشکر فاطمیون در نبرد با تکفیری‌ها، برای ثبت و ضبط خاطرات حماسه‌آفرینی کسانی که به تعبیر رهبر معظم انقلاب: «موجب افتخار ما هستند»، شب خاطره «حماسه فاطمیون»، پنجشنبه 17 اسفندماه، در سینما آفریقا برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه پیوندهای عمیقی بین ملت ایران و افغانستان وجود دارد، گفت: شیرمردان فاطمیون در دفاع از حرم اهل البیت(ع) دلاوری‌های زیادی از خود نشان دادند، همچنین این مردان شریف، در طول دفاع مقدس نیز در جبهه‌ها دوشادوش رزمنده‌های ایرانی حضور داشتند.
مرادی افزود: گرامی‌داشت فعالیت‌های شهدا مدافع حرم و ثبت و ضبط خاطرات آنها برای نسل حاضر و آینده، وظیفه ما است و برگزاری شب خاطره «حماسه فاطمیون»، در همین راستا برگزار می‌شود.
رئیس حوزه هنری خراسان رضوی با بیان اینکه در این شب خاطره «حماسه فاطمیون»، میزبان خانواده معظم شهدا و رزمندگان لشگر فاطمیون خواهیم بود، ابراز کرد: علاوه بر خاطره‌گویی، برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری نیز اجرا خواهد شد.
یاد آور می‌شود، این مراسم توسط حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رضوی و با مشارکت معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه امام رضا(ع) و بخش فرهنگی لشکر فاطمیون، پنجشنبه ۱۷ اسفندماه، ساعت ۱۸، در سینما آفریقا برگزار می‌شود.
انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.