ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 71575
  • ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۶:۴۲
  • 79 بازدید
  • ارسال توسط :
سخنگوی سازمان ملل بر اجرایی شدن قطعنامه شورای امنیت در زمینه سوریه تاکید کرد

سخنگوی سازمان ملل بر اجرایی شدن قطعنامه شورای امنیت در زمینه سوریه تاکید کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «استفان دی‌میستورا» فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه روز گذشته با نمایندگانی از ایران، ترکیه و روسیه در ژنو دیدار کرد. بنابر گزارش خبرگزاری کویت، در بیانیه ای که «استفان دوجاریک» سخنگوی سازمان ملل در مورد این دیدار منتشر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «استفان دی‌میستورا» فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه روز گذشته با نمایندگانی از ایران، ترکیه و روسیه در ژنو دیدار کرد.

بنابر گزارش خبرگزاری کویت، در بیانیه ای که «استفان دوجاریک» سخنگوی سازمان ملل در مورد این دیدار منتشر کرده آمده است که دی‌میستورا با طرف‌های مقابل درباره اهمیت پیگیری بیانیه نهایی سوچی و پیشرفت‌های آتی در ارتباط با اجرایی شدن قطعنامه 2254 شورای امنیت سازمان ملل صحبت کرد.
همچنین بر طبق قطعنامه 2401 شورای امنیت سازمان ملل،  مذاکرات بر تنش زدایی هر چه سریعتر با توجه به نشست آتی آستانه متمرکز شده است.در این زمینه همچنین به مسایلی مانند افراد بازداشت و ربوده شده‌ هم پرداخته شده است.

وی همچنین به شرایط حاکم بر یمن اشاره کرد و گفت که همچنان خشونت‌ها در استان حدیده که 100 کیلومتر با بندر حدیده فاصله دارد، حاکم است.پناهجویان سازمان ملل تخمین زده است که از دسامبر 2017، حدود 77 هزار نفر  در حدیده  و تعز از محل زندگی خود آواره شده‌اند.

 از اواخر فوریه، شرکای دست‌اندر کار در زمینه مسایل بشردوستانه به 54 هزار نفر رسیدند که به کمک‌ نیاز داشتند و اقدامات برای رسیدگی به وضعیت این افراد همچنان ادامه دارد. بیش از 2 میلیون نفر آواره مانده‌اند و 90 درصد از آنان هم کشورشان را بیش از یک سال پیش ترک کرده‌اند.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.