ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 71587
  • ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۷:۵۱
  • 349 بازدید
  • ارسال توسط :
آیت الله مکارم شیرازی: آمریکا به دنبال توقف کامل برنامه موشکی ایران است

آیت الله مکارم شیرازی: آمریکا به دنبال توقف کامل برنامه موشکی ایران است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، وی روز چهارشنبه در آغاز درس خارج فقه خود در مسجد اعظم، اظهار داشت: آمریکا با وجود داشتن تعداد زیادی موشک، به ایران می گوید که چرا برای دفاع از خودتان موشک تولید کرده اید؟ شما باید در این زمینه متوقف شوید تا […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، وی روز چهارشنبه در آغاز درس خارج فقه خود در مسجد اعظم، اظهار داشت: آمریکا با وجود داشتن تعداد زیادی موشک، به ایران می گوید که چرا برای دفاع از خودتان موشک تولید کرده اید؟ شما باید در این زمینه متوقف شوید تا حاکمیت ما بر منطقه کامل گردد.
وی اظهار داشت: حتی وزیر خارجه فرانسه و دیگران درباره فناوری موشکی ایران صحبت می کنند؛ که این امر نشان دهنده آن است که قبح و زشتی زورگویی آمریکا در دنیا از بین رفته است.
آیت الله مکارم شیرازی بیان کرد: وقتی به ظاهر دنیای امروز نگاه می کنیم ،دنیایی است که سازمان ملل، شورای امنیت، نهادهای طرفدار مظلومان و حتی گروه حمایت از حیوانات نیز در آن تشکیل شده، اما وقتی به باطن آن نگاه می کنیم سه اصل زورگویی، ریاکاری و دروغگویی در حد اعلی بر آن حاکم می باشد.
وی با بیان این که عجیب این است که مردم دنیا به این مسائل عادت کرده اند، افزود: آمریکا از آن طرف دنیا به این طرف دنیا آمده و به کره شمالی می گوید چرا می خواهی چند بمب اتم بسازی؟ در حالی که خودش هزاران بمب اتم در زرادخانه هایش دارد و می گوید باید منافع ما در تمام دنیا حفظ شود، ما باید قوی باشیم تا بتوانیم آنچه می خواهیم از دنیا بگیریم.
وی بیان کرد: ایران و حزب الله در عراق و سوریه در از بین رفتن داعش نقش موثری داشتند، ولی در عین حال آمریکا می گوید شما را محکوم می کنیم، چون حامی تروریست هستید.
این مرجع تقلید تصریح کرد: با وجود این که اعتراف کرده اند داعش را به وجود آورده اند، ولی خودشان را ضد تروریستم و ما را طرفدار تروریسم معرفی می کنند.
وی ادامه داد: می گویند ما مدافع مظلومان هستیم؛ کدام مدافع؟ اینهمه اسلحه به عربستان فروختند و این کشور سه سال است یمن را ویران کرده است.
عربستان همراه با چند کشور دیگر از روز ششم فروردین سال 94 اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، دریایی و هوایی این کشور با هدف بازگرداندن «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهوری مستعفی یمن به قدرت کرد.
آیت الله مکارم شیرازی دربخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حدیثی از پیامبر اسلام(ص)، گفت: خداوند بنده ای را که سخت گیر نیست، دوست دارد؛ بسیاری از مشکلات فردی و اجتماعی در جامعه از جمله طلاق ها، دعواها، جنایات و قتل ها بر اثر سخت گیری افراد به وجود می آید.
وی با اشاره به این که اگر انسان در زندگی سخت نگیرد زندگی برایش شیرین می شود، گفت: سخت گیری و کاغذبازی های اداری مانع از انجام بسیاری امور می شود و حتی سرمایه گذاران نیز با دیدن این اوضاع از ادامه کار پشیمان می شوند.
/2085/ 6133/

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.