ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 71591
  • ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۸:۴۸
  • 71 بازدید
  • ارسال توسط :
دانش‌آموختگی 50 بانوی قرآنی در یمن

دانش‌آموختگی 50 بانوی قرآنی در یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا به نقل از خبرگزاری رسمی یمن «سبأنت»؛ این مراسم دیروز (15 اسفندماه) همزمان با مراسم جشن میلاد حضرت زهرا(س) و با همکاری دفتر اوقاف و ارشاد یمن در صنعا و انجمن قرآن یمن برگزار شد. صالح خولانی، معاون وزارت اوقاف و ارشاد یمن در امور آموزش […]

دانش‌آموختگی 50 بانوی قرآنی در یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا به نقل از خبرگزاری رسمی یمن «سبأنت»؛ این مراسم دیروز (15 اسفندماه) همزمان با مراسم جشن میلاد حضرت زهرا(س) و با همکاری دفتر اوقاف و ارشاد یمن در صنعا و انجمن قرآن یمن برگزار شد.

صالح خولانی، معاون وزارت اوقاف و ارشاد یمن در امور آموزش حفظ قرآن کریم ضمن سخنانی در این مراسم علام کرد که حافظان قرآن در دنیا و آخرت دارای جایگاه والا و ارزنده‌ای هستند.

وی افزود: وزارت اوقاف یمن از طریق گسترش حلقه‌های آموزش حفظ قرآن و آراسته‌شده قاریان به اخلاق و آموزه‌های قرآنی، اهتمام ویژه‌ای به حافظان کلام وحی دارد.

ابراهیم خطیب، مدیر دفتر اوقاف و ارشاد یمن در شهر صنعا  نیز در این مراسم، نقش بانوان در سطوح مختلف جامعه و مقابله با دشمن در کنار مردان را ستود و تأکید کرد: فرهنگ قرآن باید در روح و جان قاریان و حافظان نهادینه شود، چرا که این فرهنگ، در ساخت تمدن و امت‌ها تأثیرگذار است.

وی همچنین در ادامه بر اهمیت تأسیس مدارس آموزش قرآن و استفاده از حافظان در امر آموزش قرآن کریم تأکید کرد.

حنان عزی، مسئول آموزش حفظ قرآن کمیته بانوان انصارالله نیز از دیگر سخنرانان این مراسم بود که در این باره گفت: عزت و کرامت زن یمنی در حفظ قرآن و نشر تعالیم آن نمایان است. وی همچنین از آمادگی این کمیته برای دانش‌آموختگی گروه دیگری از بانوان یمنی در بخش حفظ کل قرآن خبر داد..

در این مراسم، 50 بانوی یمنی علاوه بر حفظ کامل قرآن کریم، اجازه‌نامه آموزش قرآن نیز به آنان اعطا شد.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.