ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 71642
  • ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۱
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :
توسعه زیرساخت ها در پایانه مرزی چذابه با جدیت دنبال می شود

توسعه زیرساخت ها در پایانه مرزی چذابه با جدیت دنبال می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا غلامرضا شریعتی عصر چهارشنبه در حاشیه ستاد اربعین استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در اربعین سال جاری باتوجه به تجربه هایی که از سال های گذشته به دست آورده بودیم به خوبی توانستیم مشکلات عمده را به حداقل برسانیم و موجبات رضایتمندی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا غلامرضا شریعتی عصر چهارشنبه در حاشیه ستاد اربعین استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در اربعین سال جاری باتوجه به تجربه هایی که از سال های گذشته به دست آورده بودیم به خوبی توانستیم مشکلات عمده را به حداقل برسانیم و موجبات رضایتمندی مردم را فراهم کنیم.
وی افزود: امیدواریم در سال آینده نیز بتوانیم تمامی نقاط ضعف را برطرف کرده و شرایط خوبی را برای تردد زائران از مرزهای استان فراهم کنیم.
استاندار خوزستان ادامه داد: توسعه زیرساخت ها در مرزهای استان به خصوص در پایانه مرزی چذابه از سال گذشته آغاز شده و تاکنون اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته که بی شک در سال آینده توسعه جاده های منتهی به مرزهای استان در کنار سایر خدمات، شرایط بهتری را برای زائران فراهم می کند.
وی بیان کرد: اکنون کمیته زیرساخت اساسی ترین و مهمترین کمیته ستاد اربعین خوزستان بوده که یکی از اقدامات موثر آن را می توان چهار خطه شدن محور اهواز ـ چذابه برشمرد.
شریعتی تصریح کرد: این کمیته همچنان برای توسعه راه های منتهی به مرزهای استان در تلاش است تا مشکلات تردد زائران به حداقل برسد.
وی اظهار کرد: مدتی انجام فعالیت ها و تامین زیرساخت ها در مرز چذابه با سرعت کمتری پیش می رفت اما برای شتاب بخشی به آن اقدامات خوبی در ماه های اینده صورت گرفت.
استاندار خوزستان گفت: احداث یک محل دائمی برای موکب ها یکی از ضرورت های اربعین است که باتوجه به وضعیت آب و هوایی استان و گرم تر شدن هوا باید به صورت جدی تر دنبال شود.
وی یادآور شد: همچنین ساخت و طراحی پل های مورد نیاز در جاده دسترسی به مرز چذابه سال آینده در دستور کار قرار می گیرد.
7152/6064

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.