ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 71672
  • ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۵:۴۱
  • 85 بازدید
  • ارسال توسط :

حمله به سوریه، پرهزینه و خطرناک است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از جهان نيوز به نقل از العالم، شبکه تلویزیونی المیادین در گفتگوی اختصاصی با بثینه شعبان به بررسی آخرین تحولات سوریه و منطقه پرداخت.شعبان در مورد نشست های اخیر شورای امنیت، شورای حقوق بشر و نهادهای وابسته به سازمان ملل درمورد سوریه که به خواست […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از جهان نيوز به نقل از العالم، شبکه تلویزیونی المیادین در گفتگوی اختصاصی با بثینه شعبان به بررسی آخرین تحولات سوریه و منطقه پرداخت.شعبان در مورد نشست های اخیر شورای امنیت، شورای حقوق بشر و نهادهای وابسته به سازمان ملل درمورد سوریه که به خواست کشورهای غربی و با هدف اعمال فشار بر دولت سوریه برگزار می شود، گفت: کشورهای غربی درصدد هراس افکنی رسانه ای علیه سوریه هستند.

اسرائیل، آمریکا و کشورهای غربی برای جلوگیری از حملات دولت سوریه به تروریست ها در غوطه سریعا وارد عمل شدند. هدف اصلی از به راه انداختن هیاهوی رسانه ای غربی، جلوگیری از محقق شدن پیروزی در سوریه است. غوطه شرقی نقطه تعیین کننده ای در نبرد علیه تروریسم و حمایت از پایتخت و میلیون ها نفر از مردم سوریه است.  ما از سوی غربی ها حتی یک کلمه در مورد حملات موشکی و خمپاره ای تروریست ها به دمشق و کشته شدن غیرنظامیان نشنیدیم. نبرد ما علیه تروریسم برای آزادسازی همه اراضی سوریه ادامه دارد اگر چه نبرد غوطه نبردی تعیین کننده است.

وی در ادامه افزود: اتهام زنی های سفیر فرانسه در سازمان ملل به سوریه پس از پایبندی دولت به آتش بس امری غیر واقعی است. همه هم پیمانان سوریه با ما بر اساس قواعد احترام دوجانبه تعامل دارند. بیشتر غیرنظامیان در غوطه به دست تروریست ها گروگان هستند و غربی ها تلاش می کنند از گروه های مسلح حمایت کنند تا در آینده از آنان برای تحقق اهداف خود استفاده کنند. هر کسی سخنان مسئول کمیته بین المللی حقوق بشر را بخواند احساس می کند در حال خواندن یک متن صهیونیستی است. هراس افکنی های رسانه ای، سوریه را نمی ترساند و اهمیت پیروزی های کسب شده انکار نشدنی است. پیروزی های کسب شده در سوریه نقشه سیاسی منطقه را از نو ترسیم کرد و این یکی از دلایل غربی ها برای هراس افکنی رسانه ای است. اقدامات غرب تحت عناوین تسلیحات شیمیایی یا پرونده بشردوستانه نشانه سردرگمی آنها به دلیل دستاوردهای ارتش سوریه است. ما به عنوان ائتلافی که تروریسم را شکست دادیم نیرومند و قوی هستیم، حمله نظامی به سوریه بعید است چرا که نتیجه برای عاملان آن پرهزینه و خطرناک خواهد بود.

مشاور رئیس جمهور سوریه در مورد جنگ علیه یمن گفت: هدف اولیه جنگ سعودی – اسرائیلی علیه یمن تجزیه این کشور و سپس تضعیف کشورهای حاشیه خلیج فارس و در نهایت تجزیه آنها است. انگلیس در مورد تحولات غوطه اشک تمساح می ریزد در حالی که کشته شدن کودکان را در یمن نمی بیند.

وی در مورد تحرکات اخیر نظامی آمریکا و حمایت از برخی گروه های شبه نظامی در سوریه افزود: راهبرد نظامی جدید آمریکا تأیید می کند که غرب هنوز از تفکر استعمارگرایانه خود اما با تاکتیکی جدید و متفاوت خارج نشده است. غربی ها به منابع  و ثروت های ملی ما چشم دارند و تأمین منافع اسرائیل را در درجه اول اهمیت قرار می دهند.  راهبرد نظامی آمریکا گام جدیدی برای تجزیه کشورها از طریق سازمان ها، گروه های تروریستی و شرکت های نظامی است. وزیر دفاع آمریکا اعتراف کرد سندی را که ثابت کند ارتش سوریه از تسلیحات شیمیایی در غوطه استفاده کرده است در اختیار ندارند.

شعبان در مورد ادعاهای اخیر نتانیاهو در دیدار با ترامپ و همچنین در نشست آیپک گفت: تمام تحولات منطقه با هدف نابودی مسأله فلسطین برنامه ریزی می شود.  سخنان و تهدیدات نتانیاهو چیزی را تغییر نمی دهد چرا که محور سوریه، ایران و روسیه و محور مقاومت قدرتمند هستند. حمایت برخی از گروه های صهیونیستی از سیاست های آمریکا و تصمیمات اخیر ترامپ در مورد قدس  بیانگر این موضوع است.
وی تصریح کرد: هدف از حضور نظامی آمریکا در شرق فرات جدا ساختن عراق از سوریه و تضعیف ائتلاف ضد تروریسم است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.