ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 71693
  • ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۹:۳۰
  • 98 بازدید
  • ارسال توسط :
مدافعان حرم بدون هیچ چشمداشت مادی به مقابله با تکفیری‌ها رفتند

مدافعان حرم بدون هیچ چشمداشت مادی به مقابله با تکفیری‌ها رفتند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، همایش تجلیل از همسران مدافعان حرم و فعالان فرهنگی به مناسبت سالروز میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن، با حضور جمعی از خانواده های مدافع حرم و فرماندهان نظامی و با سخنرانی مسئولان در کرمانشاه برگزار شد. سردا کوروش آسیابانی جانشین فرمانده قرارگاه منطقه‌ای […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، همایش تجلیل از همسران مدافعان حرم و فعالان فرهنگی به مناسبت سالروز میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن، با حضور جمعی از خانواده های مدافع حرم و فرماندهان نظامی و با سخنرانی مسئولان در کرمانشاه برگزار شد.

سردا کوروش آسیابانی جانشین فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف در غرب در این مراسم به بیان خاطراتی از حضور مدافعان حرم در سوریه پرداخت.

جانشین فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب سپاه در ادامه افزود: نقش مادران و همسران مدافع حرم در عملیات‌های مختلف جبهه مبارزه با تکفیری های تروریست همیشه در نظام ما کم نظیر و بی نظیر بوده است.

وی گفت: حاشیه‌هایی از سوی عده ای برای رزمندگان و مدافع حرم در فضای مجازی ایجاد شده و از دریافت پاداش‌های بزرگ برای اعزام به این جبهه ها نام برده بودند و باید بگویم که ولله من و همه کسانی که در این جبهه ها حضور پیدا کردیم یک ریال دریافت نکرده ایم.

سردار آسیابانی اظهار داشت: مدافعان حرم جان خود را در طبق اخلاص نهاده و برای دفاع از اسلام به جهاد پرداختند و هیچ چشم داشت مادی نداشتند و حتی از سهم خودشان نیز به جبهه کمک کرده اند.

در پایان این مراسم از ۱۲ خانواده شهید مدافع حرم و نیز از سردار آسیابانی جانشین فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف در غرب تقدیر به عمل آمد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.