ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 7187
  • ۲۴ تیر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸
  • 135 بازدید
  • ارسال توسط :
نخستین یادواره شهدای مدافع حرم استان گلستان برگزار شد

نخستین یادواره شهدای مدافع حرم استان گلستان برگزار شد

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از گرگان، حجت الاسلام حیدری کاشانی مدیر موسسه طلیعه ظهور و از کارشناسان مذهبی در مراسم نخستین یادواره شهدای مدافع حرم استان گلستان اظهار داشت: شهدای مدافع حرم ناشناس و گمنام به شهادت می‌رسند و با پست‌ترین مردم عالم نیز که پیروان شیطان هستند مبارزه […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از گرگان، حجت الاسلام حیدری کاشانی مدیر موسسه طلیعه ظهور و از کارشناسان مذهبی در مراسم نخستین یادواره شهدای مدافع حرم استان گلستان اظهار داشت: شهدای مدافع حرم ناشناس و گمنام به شهادت می‌رسند و با پست‌ترین مردم عالم نیز که پیروان شیطان هستند مبارزه می‌کنند و در انتها نیز مظلومانه و غریبانه تشییع می‌شوند.

مدیر موسسه طلیعه ظهور تصریح کرد: در ماه‌های اخیر چندین گروه داعشی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) و وزارت اطلاعات دستگیر شده‌اند و حتی ردپای آن‌ها در حرم حضرت معصومه (س) و حرم امام رضا (ع) نیز دیده شد و جبهه مقدم ما سوریه و عراق است و اگر این جبهه‌ها شکسته شود، نوبت به ایران می‌رسد.

حیدری کاشانی گفت: متاسفانه دشمن ستیزی و شیطان ستیزی از عرصه‌هایی است که به آن پرداخته نشده و در این امر هم رسانه‌ها و هم دانشگاه‌ها و هیئت‌ها و غیره کم کاری کردیم.

وی افزود: اصلی‌ترین هدف خلقت انسان این است که انسان از راه رهایی از شیطان به بندگی خدا برسد و شیطان را به سبک ابراهیم خلیل الله کیش و مات و مبهوت کند.

حیدری کاشانی با اشاره به سوره اعراف گفت: سوره اعراف یکی از سوره‌های مربوط به شیطان شناسی و در واقع می‌توان گفت دانشگاه شیطان شناسی است.

مدیر موسسه طلیعه ظهور اظهار کرد: ما باید در دانشگاه‌های خود دکترای شیطان شناسی و شیطان ستیزی داشته باشیم و اگر کمی دقیق‌تر بررسی کنیم به این نتیجه می‌رسیم باید دانشگاه شیطان شناسی داشته باشیم.

حجت الاسلام حیدری کاشانی با بیان اینکه قرآن رمزی‌ترین کتاب عالم و نقشه گنج و سعادت است، افزود: افرادی که قرآن را ساده می‌پندارند بدانند در هیچ کجای عالم نقشه گنج را با زبان عادی نمی‌نویسند و برای اینکه بتوانند از آن استفاده کنند باید آن را رمزگشایی کنند.

وی افزود: خداوند در قرآن به داستان زندگی 23 پیامبر اشاره می‌کند که یکی از وجوه مشترک بین پیامبران ستیز با شیاطین است.

نخستین یادواره شهدای مدافع حرم استان گلستان با مداحی میثم مطیعی و با حضور خانواده‌های شهدا و استقبال پرشور مردم شهید پرور استان در امامزاده عبدالله گرگان برگزار شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن