ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 71932
  • ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۵:۱۹
  • 111 بازدید
  • ارسال توسط :
پیکر شهید مدافع حرم «محمد غلامحسینی» در ساوه تشییع می‌شود

پیکر شهید مدافع حرم «محمد غلامحسینی» در ساوه تشییع می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ علی رسولی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه در گفتگو با خبرنگار نارخبر درخصوص تشییع پیکر مطهر یازدهمین شهید مدافع حرم ساوه گفت: پیکر مطهر «محمد غلامحسینی» که در دفاع از حرم اهل بیت(ع) به مقام شهادت نائل آمده […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ علی رسولی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه در گفتگو با خبرنگار نارخبر درخصوص تشییع پیکر مطهر یازدهمین شهید مدافع حرم ساوه گفت: پیکر مطهر «محمد غلامحسینی» که در دفاع از حرم اهل بیت(ع) به مقام شهادت نائل آمده است، ساعت ۹ صبح روز سه شنبه ۲۲ اسفندماه از مقابل بیمارستان شهید مدرس شهر ساوه تا صحن امامزاده سید اسحاق(ع) بر دستان مردم ولایتمدار ساوه تشییع می شود.

وی افزود: شهید « غلامحسینی» از رزمندگان سرافراز تیپ فاطمیون بود که در سن ۲۰ سالگی در دفاع از حرم اهل بیت(ع) و نبرد با تروریست‌های تکفیری در سوریه به شهادت رسید.

رسولی بیان کرد: این شهید والامقام در تاریخ ۱۸ آبان‌ماه مصادف با اربعین حسینی در جبهه‌های نبردِ محور مقاومت علیه تروریست‌ها تکفیری به شهادت رسیده است.

وی ادامه داد: مراسم وداع با این شهید، روز دوشنبه ۲۱ اسفندماه در دو مدرسه پسرانه و دخترانه ساوه و بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد حضرت ام‌البنین(س) شهرصنعتی و ساعت ۲۰ در مسجد فاطمه زهرا(س) شهرک علوی برگزار می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه اظهار کرد: مراسم گرامیداشت این شهید نیز ساعت ۱۵ در شبستان حرم امامزاده سید اسحاق(ع) برگزار می شود.

یازدهمین شهید مدافع حرم ساوه غلامحسینی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.