ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 71943
  • ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۶:۲۰
  • 86 بازدید
  • ارسال توسط :
هلاکت 12 نظامی و مزدور سعودی توسط تک تیراندازان یمنی+عکس

هلاکت 12 نظامی و مزدور سعودی توسط تک تیراندازان یمنی+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، یگان تک تیراندازان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در ادامه عملیات خود با هدف متوقف ساختن تجاوز عربستان، 12 نظامی سعودی و مزدور این رژیم را در مناطق مرزی این کشور به هلاکت رساندند. بر اساس […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، یگان تک تیراندازان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در ادامه عملیات خود با هدف متوقف ساختن تجاوز عربستان، 12 نظامی سعودی و مزدور این رژیم را در مناطق مرزی این کشور به هلاکت رساندند.

بر اساس این گزارش، نیروهای یمنی 4 نظامی سعودی را در شمال روستای "قوی"، دو نظامی سعودی را در روستای "حامضه" در جیزان به هلاکت رساندند.

تک تیراندازان یمنی همچنین 6 مزدور ارتش سعودی را در اطراف گذرگاه علب در منطقه عسیر به هلاکت رساندند.

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، فیلمی از حمله خود به یک پایگاه ارتش سعودی در شهر جیزان را منتشر کردند.

روز گذشته نیز 11 تن از مزدوران عبد ربه منصور هادی رئیس‌جمهور فراری و مستعفی یمن در درگیری با نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور در شمال منطقه مرزی میدی به هلاکت رسیدند.

رژیم سعودی از ششم فروردین ماه سال 1394 حملات همه جانبه خود به یمن را با هدف بازگرداندن «عبدربه منصور هادی» رئیس‌جمهوری مستعفی و فراری یمن و در نتیجه سلطه بر این کشور آغاز کرد. این حملات بی‌وقفه عربستان نتیجه‌ای به‌جز ویرانی یمن و کشتار هزاران انسان بی‌گناه نداشته است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.