ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 71957
  • ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۷:۳۷
  • 95 بازدید
  • ارسال توسط :
همسران طلاب مدافع حرم خراسان‌جنوبی تجلیل می‌شوند

همسران طلاب مدافع حرم خراسان‌جنوبی تجلیل می‌شوند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام هادی جعفری‌راد صبح دوشنبه در نشست خبری با بیان اینکه در خراسان‌جنوبی ۸ طلبه مدافع حرم داریم، اظهار کرد: روز پنج‌شنبه ۲۴ اسفندماه همایش تجلیل از همسران طلاب مدافع حرم خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود. مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان‌جنوبی با اشاره […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام هادی جعفری‌راد صبح دوشنبه در نشست خبری با بیان اینکه در خراسان‌جنوبی ۸ طلبه مدافع حرم داریم، اظهار کرد: روز پنج‌شنبه ۲۴ اسفندماه همایش تجلیل از همسران طلاب مدافع حرم خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه ۱۶۷ روحانی طرح هجرت و ۹۶ روحانی مستقر در خراسان‌جنوبی داریم، بیان کرد: در حاشیه تجلیل از همسران طلاب مدافع حرم در باغ بهلگرد بیرجند تجلیل از همسران روحانی طرح هجرت را نیز داریم.

جعفری‌راد بیان کرد: یکی از برنامه‌های فرهنگی مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان‌جنوبی برگزاری دوره‌های مشاوره خانواده برای طلاب است چرا که طلبه اول باید آمادگی لازم را پیدا کند و بعد بتواند به مردم مشاوره ارائه دهد.

وی با بیان اینکه مشاوره قبل از ازدواج نیز در برنامه‌های فرهنگی مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان‌جنوبی وجود دارد، اظهار کرد: میزان طلاق در بین خانواده‌های طلاب بسیار پایین‌تر از سایر اقشار در کشور و استان است.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان جنوبی بیان کرد: از دیگر برنامه‌های ما همایش های ویژه مزدوجین طلبه است که در این راستا در سال ۹۴ برای ۹۷ زوج، سال ۹۵ برای ۱۳۰ زوج و ۹۶ برای ۹۷ زوج این همایش برگزار شده است.

جعفری‌راد با بیان مراسم تجلیل از فرزندان ممتاز طلاب خراسان جنوبی ادامه داد: در سال ۹۴ از ۲۰۹ نفر، ۹۵ از ۳۱۰ و در سال جاری از ۴۴۵ فرزند ممتاز طلاب خراسان جنوبی تجلیل و به والدین آنان مشاوره ارائه شده است.

وی گفت: یکی از اقدامات فرهنگی که در کشور ما باید صورت گیرد تشویق خانواده‌ها به فرزندآوری و ازدیاد نسل و برنامه‌های فرهنگی پیرامون آن می‌باشد که در این راستا ما مشوق‌هایی چون سفر زیارتی را برای طلابی که صاحب فرزند چهارم و پنجم می‌شوند در نظر گرفته ایم.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه در خراسان‌جنوبی تعداد سه هزار طلبه وجود دارد، اظهار کرد: در ارائه خدمات برای مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان جنوبی فرقی بین طلاب شیعه و سنی وجود ندارد.

جعفری راد بیان کرد: طلاب حوزه علمیه نیز چون سایر اقشار از خدمات بیمه‌ای برخوردار هستند که بیمه تأمین اجتماعی ویژه طلاب ۲۰ تا ۶۰ سال است و سایر طلاب نیز بیمه سلامت هستند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.