ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 71963
  • ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۷:۵۲
  • 81 بازدید
  • ارسال توسط :

12 نظامی ائتلاف سعودی در جبهه‌های مرزی یمن کشته شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یگانهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، موفق شدند طی 24 ساعت گذشته، 12 نظامی سعودی و همپیمان عربستان را در جبهه‌های برون مرزی از پای درآورند. به نوشته پایگاه خبری شبکه «المسیرة»، یگانهای تک‌تیرانداز یمنی، چهار نظامی سعودی را در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یگانهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، موفق شدند طی 24 ساعت گذشته، 12 نظامی سعودی و همپیمان عربستان را در جبهه‌های برون مرزی از پای درآورند.

به نوشته پایگاه خبری شبکه «المسیرة»، یگانهای تک‌تیرانداز یمنی، چهار نظامی سعودی را در شمال روستای «قوی»، دو نظامی سعودی را در روستای «حامضة» واقع در جازان را هدف قرار دادند و 6 نظامی همپیمان با ارتش عربستان نیز در گذرگاه «علب» واقع در «عسیر» در حملات نیروهای یمنی کشته شدند.

بر اساس این گزارش، توپخانه‌های ارتش و یگانهای مردمی یمن نیز تجمع نیروهای سعودی در روستای «قمر» و تجمع آنها در برج «السودة»را هدف قرار دادند و مواضع این نیروها در کوه «دخان» و «الخوبة» در جازان نیز هدف نیروهای یمنی قرار گرفت.

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در واکنش به تداوم تجاوز ائتلاف سعودی – آمریکایی به کشورشان، مقرهای این ائتلاف را در داخل و خارج از یمن هدف قرار می‌دهند.

یگان‎ تک تیرانداز از جمله یگان‎های موفق ارتش یمن و انصارالله در مقابله با مزدوران و شبه نظامیان ائتلاف سعودی به شمار می رود، چرا که از دقت بالایی در عملیات هدف‎گیری برخوردار است.

در این میان، عملیات‎های تک تیراندازان یمن در جبهه های داخلی و مرزی این کشور از ابتدای سال جدید میلادی افزایش پیدا کرده است و تاکنون ده‎ها نفر از نظامیان ارتش عربستان و شبه نظامیان ائتلاف سعودی کشته شده‌اند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.