ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 71966
  • ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۸:۰۳
  • 110 بازدید
  • ارسال توسط :
تحرکات فرقه شیرازی سفر ملک سلمان را به حاشیه راند

تحرکات فرقه شیرازی سفر ملک سلمان را به حاشیه راند

آیت‌الله روح‌الله قرهی، رئیس حوزه علمیه امام مهدی(عج) تهران در گفت‌و‌گو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، در واکنش به اقدامات فرقه شیرازی در حمله به سفارت ایران در لندن گفت: قبلا درباره این فرقه شیرازی بیان کرده بودیم که این فرقه، شیعه انگلیسی است، اما بعضی‌ها اعتراض می‌کردند. در این حادثه اخیر و حمله به […]

تحرکات فرقه شیرازی سفر ملک سلمان را به حاشیه راند

آیت‌الله روح‌الله قرهی، رئیس حوزه علمیه امام مهدی(عج) تهران در گفت‌و‌گو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، در واکنش به اقدامات فرقه شیرازی در حمله به سفارت ایران در لندن گفت: قبلا درباره این فرقه شیرازی بیان کرده بودیم که این فرقه، شیعه انگلیسی است، اما بعضی‌ها اعتراض می‌کردند. در این حادثه اخیر و حمله به سفارت ایران در لندن این فرقه انگلیسی نشان دادند که انگلیسی‌های ملعون راحت به آن‌ها اجازه دادند تا به سفارت ایران حمله کرده و پرچم جمهوری اسلامی ایران را از سفارت کشورمان در لندن پایین بیاورند و هر کار دل‌شان بخواهد، انجام دهند.

وی ادامه داد: وقتی این فرقه، ملکه انگلیس را از سادات حساب کرده، شیعه حساب کار خود را می‌داند، باید فهمید که چه خبر است و این‌ها در چه تفکری هستند.

آیت‌الله قرهی با اشاره به علت فتنه‌گری شیرازی‌ها در این مقطع زمانی، گفت: در آستانه سفر ملک سلمان به لندن و با توجه به جنایات رژیم آل سعود خصوصاً در یمن، این سفر مورد انتقاد واقع شد؛ علت اینکه فرقه شیرازی در این برهه از زمان دست به آشوب زد، این است که قضیه سفر ملک سلمان به انگلیس در حاشیه قرار گیرد، منتهی اصل در همین کارهایی است که این خبیث‌ها دارند انجام می‌دهند که می‌بینیم در یمن چه جنایاتی کرده‌اند.

وی افزود: انگلیس از طریق آشوب‌سازی فرقه شیرازی، سفر ملک سلمان را به حاشیه راند، هرچند این فرقه عددی نیست و دیدید فقط تعداد اندکی که حتی شمارشان به انگشتان دست هم نمی‌رسد، این کار را انجام دادند؛ حتی در عراق هم اعلام راهپیمایی کردند اما هیچ‌کس نیامد و فقط اندک‌شماری از خودشان حضور یافتند.

تولیت حوزه علمیه امام مهدی(عج) تهران در پاسخ به اینکه هدف اصلی شخص سیدحسین شیرازی در توهین به ولایت فقیه و دفاع مقدس چه بود، گفت: اینها متأسفانه می‌خواهند خودنمایی کنند؛ این فرقه با پول‌های کلان و کثیفی که حاصل می‌کند، به‌دنبال فرصت‌طلبی و عرض اندام است.

امیرمحسن سلطان‌احمدی

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.