ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 72007
  • ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷
  • 83 بازدید
  • ارسال توسط :
کرمان| معاون رئیس جمهور: ‌‌وضعیت اقتصادی کشور ایران مناسب است

کرمان| معاون رئیس جمهور: ‌‌وضعیت اقتصادی کشور ایران مناسب است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از جیرفت، حسینعلی امیری عصر امروز در همایش اتحاد و همدلی در جیرفت اظهار‌داشت: جنوب کرمان دارای مردمانی با فرهنگ و سلحشور است و مردم جنوب کرمان در همه حوزه‌ها حضور داشتند و از کشور دفاع کردند. وی بیان کرد: در زمانی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از جیرفت، حسینعلی امیری عصر امروز در همایش اتحاد و همدلی در جیرفت اظهار‌داشت: جنوب کرمان دارای مردمانی با فرهنگ و سلحشور است و مردم جنوب کرمان در همه حوزه‌ها حضور داشتند و از کشور دفاع کردند.

وی بیان کرد: در زمانی که کشور ایران دچار مشکلاتی شده است حضور رزمندگان شجاع استان کرمان و به‌ویژه شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد از کشور اسلامی دفاع کردند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه مردم جیرفت و عنبرآباد در هشت سال دفاع مقدس نقش مهم و اساسی داشته و در جبهه‌های حق علیه باطن تلاش کردند گفت: در تاریخ ایران تنها جنگی که با پیروزی ختم شده است 8 سال دفاع مقدس بود که با فداکاری و از خود گذشتگی به نتیجه رسید.

وی با بیان اینکه نبرد ما امروز نبرد اقتصادی است و مردم به نوعی دیگر نیز در حال نبرد هستند تصریح کرد: توطئه‌هایی علیه ایران شده است اما دشمن ما در موضوع تحریم‌های هسته‌ای با همکاری مسئولان کشوری موفق نشد به مقصد برسد.

امیری با اشاره به اینکه دشمن هر روز در صحنه‌های بین‌المللی مشکلاتی برای ما فراهم می‌کند اما با حمایت مردم به شکست منجر می‌شود افزود: امروز با کمک سرلشکر قاسم سلیمانی هیچکس نمی‌تواند برای کشور ما مشکل ایجاد کند.

وی با بیان اینکه دشمن نمی‌تواند خلایی در کشور ایجاد کند و هیچکس نمی‌تواند موضوع اقتصاد ما را نشانه بگیرد گفت: امروز ده‌ها برنامه برای توسعه کشور در نظر داریم اما دولت به تنهایی نمی‌تواند مشکل اقتصاد را حل کند و مردم باید به کمک دولت آمده تا بتوانیم مشکل کشور را حل کنیم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اینکه دولت وظیفه خود می‌داند که بسترهای لازم برای مشارکت مردم در توسعه کشور را فراهم کند خاطر‌نشان کرد: اعتماد مردم به دولت باعث شده که ما شرایط مناسبی از لحاظ اقتصادی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه امروزه شاهد حضور هیات‌های تجاری از کشورهای دیگر به کشور هستیم گفت: با تمام مشکلاتی که وجود دارد کشور در مسیر درستی برای توسعه قرار گرفته و مسئولان از مشکلات مردم باخبر هستند و در تلاش هستند که مشکلات را برطرف کنند.

امیری افزود: 113 کیلومتر راه روستایی در جیرفت و 8 پایگاه سلامت شهری و بیمارستان جیرفت و غیره در حال انجام است که اینها همه نوید بخش توسعه است.

وی با بیان اینکه طرح اکتشافات کنار صندل و اتصال جیرفت به راه آهن کشور در جیرفت در حال انجام است و نوید توسعه پایدار را میدهد افزود: در سال 92 اعتبار تملک دارایی جیرفت 20 میلیارد تومان بوده و امروز به 92 میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه توسعه زمانی اتفاق می‌افتد که همه در کنار هم با اتحاد با یکدیگر همکاری کنیم اظهار‌داشت: امروز در استان کرمان شرایط بسیار خوبی برای توسعه فراهم است.

وی با اشاره به اینکه امروز در جیرفت با یک شرایط بسیار خوب برای توسعه روبه‌رو هستیم و امیدواریم این اتحاد و برابری همچنان حفظ شود گفت: امیدوارم شاهد شهرستان‌های توسعه یافته‌تری در جیرفت و عنبرآباد باشیم و اگر بخواهیم از ایجاد حاشیه نشینی‌ها جلوگیری کنیم راهی جز توسعه یافتگی نداریم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.