ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 72019
  • ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۳
  • 95 بازدید
  • ارسال توسط :
حملات توپخانه‌ای و موشکی جنبش انصار الله علیه مواضع نظامیان سعودی در جیزان

حملات توپخانه‌ای و موشکی جنبش انصار الله علیه مواضع نظامیان سعودی در جیزان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک؛ ­ نیرو‌های جنبش انصار الله یمن مواضع و محل استقرار نظامیان سعودی را در منطقه جیزان در جنوب این کشور گلوله باران کردند. یک منبع محلی اعلام کرد یگان‌های توپخانه‌ای و موشکی جنبش انصار […]

حملات توپخانه‌ای و موشکی جنبش انصار الله علیه مواضع نظامیان سعودی در جیزانبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک؛ ­ نیرو‌های جنبش انصار الله یمن مواضع و محل استقرار نظامیان سعودی را در منطقه جیزان در جنوب این کشور گلوله باران کردند.

یک منبع محلی اعلام کرد یگان‌های توپخانه‌ای و موشکی جنبش انصار الله (کمیته مردمی) یمن روز دوشنبه مراکز استقرار نظامیان سعودی را در جیزان هدف دادند.

براساس این گزارش؛ یگان‌های موشکی و توپخانه‌ای جنبش انصار الله مواضع و مراکز تجمع نظامیان سعودی را در روستای أم قطب و پایگاه مستحدث در شرق جحفان هدف قرار دادند.

در همین حال منابع خبری اعلام کردند دست کم چهار نظامی سعودی هم به دست تک تیرانداز‌های جنبش انصار الله یمن در روستای حامضه و شمال روستای قوی در منطقه جازان در جنوب غرب عربستان کشته شدند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.