ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 7206
  • ۲۴ تیر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰
  • 111 بازدید
  • ارسال توسط :

کج سلیقگی نیروی انتظامی در تشیع شهدای مدافع حرم

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از پایگاه 598، در حالی که امروز ۱۰ شهید مدافع حرم از لشگر فاطمیون و تیپ زینبیون تشیع شد ، نیروی انتظامی قم پس از پایان این مراسم اقدام به بررسی کارت اقامت ، اتباع افغانی حاضر در این مراسم نمودند. اقدام بدموقع نیروی انتظامی می تواند سبب […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از پایگاه 598، در حالی که امروز ۱۰ شهید مدافع حرم از لشگر فاطمیون و تیپ زینبیون تشیع شد ، نیروی انتظامی قم پس از پایان این مراسم اقدام به بررسی کارت اقامت ، اتباع افغانی حاضر در این مراسم نمودند.

اقدام بدموقع نیروی انتظامی می تواند سبب ایجاد فضای بدبینی در بین خانواده های شهدای مدافع حرم و رزمندگان غیر ایرانی شود .

بررسی کارت اقامت اتباع غیر ایرانی از سوی نیروی انتظامی یک اقدام قانونی است اما به نظر می رسد در زمان تشیع شهدای افغانی و پاکستانی بی احترامی به صاحبان مراسم است .

لازم به ذکر است امروز ساعت ۸:۳۰ صبح ۱۰ شهید مدافع حرم با حضور مردم شهید پور قم ، استاندار و امیرآبادی نماینده قم از مسجد ملاجعفر , بازار حسین آباد (بازار قم) به سمت حرم مطهر تشیع و در قطعه ۳۱ شهدای مدافع حرم بهشت معصومه (س) به خاک سپرده شدند .

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن