ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 72106
  • ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲
  • 74 بازدید
  • ارسال توسط :
۶۰۰ یادواره شهداء طی سالجاری در استان زنجان برگزار شد

۶۰۰ یادواره شهداء طی سالجاری در استان زنجان برگزار شد

به  گزارش خبرنگار مهر، علی کاظمی ظهر سه‌شنبه در مراسم تجلیل از مروجان فرهنگ ایثار شهادت استان، افزود: اسفندماه ماهی متفاوت از دیگر ماه‌های سال است و  در این ماه عملیات بسیار زیادی انجام‌گرفته و بیشترین تعداد شهدا مربوط به ماه اسفند است. وی با بیان اینکه سرداران بزرگ استان زنجان در اسفندماه به شهادت […]

به  گزارش خبرنگار مهر، علی کاظمی ظهر سه‌شنبه در مراسم تجلیل از مروجان فرهنگ ایثار شهادت استان، افزود: اسفندماه ماهی متفاوت از دیگر ماه‌های سال است و  در این ماه عملیات بسیار زیادی انجام‌گرفته و بیشترین تعداد شهدا مربوط به ماه اسفند است.

وی با بیان اینکه سرداران بزرگ استان زنجان در اسفندماه به شهادت رسیده‌اند، گفت: ۵۳۱ شهید استان زنجان در اسفندماه به شهادت رسیده‌اند.

مدیرکل بنیاد شهید استان زنجان به ارائه ۳۶۰ نوع خدمت به برکت نظام مقدس انقلاب اسلامی به خانواده شهدا اشاره کرد و گفت: وظایف را بر اساس مطالبات و اقتضائات پیش می‌بریم و فرهنگ ایثار و شهادت راه برون‌رفت از مشکلات و پیشگیری از آسیب‌هایی چون آسیب‌های اجتماعی است.

کاظمی به برگزاری  ۲۲ عنوان برنامه به مناسبت روز شهدا در زنجان اشاره کرد و گفت: از ۲۲ بهمن تا ۲۲ اسفندماه هرسال، رمز حرکت فرهنگی ما است.

مدیرکل بنیاد شهید استان زنجان از برگزاری بیش از ۶۰۰ یادواره شهید در استان زنجان طی سال جاری خبر داد و گفت: این یادواره‌ها در محلات و مدارس برگزارشده و استقبال بسیار خوب بوده است. 

کاظمی بر تداوم برگزاری یادواره شهیدان تأکید کرد و گفت: توجه به این امر مهم باعث آشنایی جوانان با رزمندگان هشت سال دفاع مقدس می‌شود و دشمن درصدد کمرنگ کردن باورها و اعتقادات دینی جوانان است ولی هرگز موفق نمی‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.