ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 72139
  • ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۸:۵۸
  • 197 بازدید
  • ارسال توسط :
فعال سیاسی افغان ،حضور ایران در جنگ با تروریست را سبب ایجاد جهان امنتر دانست

فعال سیاسی افغان ،حضور ایران در جنگ با تروریست را سبب ایجاد جهان امنتر دانست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، «محمد حسن جعفری» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در کابل گفت، جنگی را که تروریست ها و حامیان غربی آنها به کمک گروه های تکفیری در سوریه و عراق راه اندازی کرده بود، امنیت جهان را با خطر بزرگ […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، «محمد حسن جعفری» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در کابل گفت، جنگی را که تروریست ها و حامیان غربی آنها به کمک گروه های تکفیری در سوریه و عراق راه اندازی کرده بود، امنیت جهان را با خطر بزرگ مواجه ساخته بود که این خطر دفع شد.
وی گفت که هدف از ایجاد این گروه ها ، تصرف کشورهای اسلامی و نابودی آنها توسط داعش و دیگر گروه های مشابه آن بود تا بتوانند کشورهای مقتدر و تواناتر جهان اسلام را با این گروه ها مشغول سازند و خود به اهداف استعماری برسند.
جعفری گفت که در چنین شرایط و با درخواست دولت مشروع سوریه نقش ایران در شکست تروریست های تکفیری و داعش نقشی برجسته و سازنده است، زیرا ایران تجربه خوبی را که در جنگ هشت ساله اندوخته بود و با استفاده از آن تجربه ها توانست شکست تروریست ها را فراهم کند.
به باور جعفری، مشاوران و مستشاران نظانی ایران در سوریه و عراق کمر تروریست ها را شکستند و این مشاوره فرصت نابودی آنان را فراهم کرد که امروز کشورهای منطقه و جهان از شر آنها نجات یافته اند.
به گفته وی داعش در اصل توسط غربی ها برای اهداف شوم آنها و برای بدنام کردن اسلام ایجاد شد و لازم بود کشورهای اسلامی برای نابودی آنان شرکت کنند که متأسفانه برخی کشورهای اسلامی نه تنها در نابودی آن سهم نگرفتند بلکه از آنان و کشورهای که داعش را ساخته و پرداخته بودند، حمایت کردند.
رئیس حزب رفاه ملی افغانستان تاکید دارد که اگر داعش پیروز می شد، با وجود همکاری این کشورها غربی، به آنها رحم نمی شد و کشورهای غربی با شعار نجات ملت ها آنها را نیز نابود می کردند.
جعفری باور دارد که اگر ایران در کشورهای سوریه و عراق با مشاوران ارشد خود حضور بجا و در زمان مناسب انجام نمی داد امروز نه تنها این دو کشور به تصرف کامل داعش و تکفیری ها در آمده بود بلکه دیگر کشورهای اسلامی از جمله ایران نیز دچار بحران های بزرگ امنیتی شده بودند.
به گفته وی ایران در این مقطع زمانی با آهستگی و پختگی حرکت زیرکانه کرد و تروریست ها را با مشارکت روسیه و تحت حمایت دولت های عراق و سوریه شکست داد و امروز منطقه و جهان از بحران جدی فاصله گرفته است .
وی گفت که نیروهای دولت سوریه و عراق که امروز موفق به شکست دادن داعش در صحنه نبرد شده اند، مدیون مشاوره و برنامه های بی منت ایران هستند.
وی درباره لشگر فاطمیون نیز گفت که باور دارد این لشکر با ایده و مرام پاک و مقدس خود در برابر تروریست ها مبارزه کرده است و در راستای سرکوب تکفیری ها قربانی داده و گام های سازنده برداشته و همواره بر این مسیر بافی خواهد ماند.
رهبر حزب رفاه ملی باور دارد که افغان های عضو لشکر فاطمیون هرگز برای دولت افغانستان و مردم این کشور خطری ایجاد نخواهند کرد و معتقد است اگر دولت افغانستان با طرح دقیق عمل کند باید از این نیروی با تجربه در جنگ افغانستان علیه طالبان و داعش و دیگر تروریست های فعال در خاک خود که امروز به کمک غربی ها و با هواپیماهای آنها انتقال داده می شوند، استفاده موثر کند.
به گفته وی فاطمیون از آموزش های خوبی برای مبارزه با داعش برخوردار هستند و تجربه کافی دارند و آنها افغان هایی هستند که هدف مقدس انسانی و الهی را که همانا دفاع از محرومان برای خدا است را بر منافع فردی، قومی و مذهبی ترجیح داده اند.
به گفته جعفری استکبار و کشورهای غربی اگر چه از حضور ایران در سوریه و عراق ناراضی هستند و خوی استکباری آنها ایجاب می کند با ایران مقابله کنند اما حضور کشوری اسلامی مانند ایران توانست طرح آنها را نقش بر آب کند.
حزب رفاه ملی یکی از احزاب سیاسی در افغانستان است که به دبیر کلی محمد حسن جعفری در سال ۱۳۸۲ خورشیدی در وزارت دادگستری افغانستان ثبت و مجوز فعالیت گرفته است و پس از تغییر قانون احزاب در این کشور مبنی بر این که هر حزب باید دارای حداقل ده هزار عضو رسمی باشد دوباره توانست در 14 بهمن سال ۱۳۹۳ برای بار دوم مجوز فعالیت خود را ثبت و اخذ کند.
آساق*291*1104**1663**

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.