ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 72151
  • ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶
  • 97 بازدید
  • ارسال توسط :

مناطق عملياتي کانون تحول و تغيير/ ولايت فقيه قدرت‌هاي پوشالي جهان را منزوی کرد

  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از مازندران، حجت الاسلام ناصرشکريان اميري صبح امروز 23 اسفندماه در آخرين جلسه پرسنلي کارکنان تبليغات اسلامي استان در بابل گفت: ايران اسلامي امروز به برکت رهبري عظيم الشان انقلاب اسلامي و مجاهدت‌هاي رزمندگان ما در محورهاي مختلف منطقه  از جايگاه ويژه […]

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از مازندران، حجت الاسلام ناصرشکريان اميري صبح امروز 23 اسفندماه در آخرين جلسه پرسنلي کارکنان تبليغات اسلامي استان در بابل گفت: ايران اسلامي امروز به برکت رهبري عظيم الشان انقلاب اسلامي و مجاهدت‌هاي رزمندگان ما در محورهاي مختلف منطقه  از جايگاه ويژه و ممتازي برخوردار بوده و به برکت ولايت فقيه قدرت‌هاي پوشالي جهان را در منطقه و جهان منزوي کرده است.

وی با اشاره به اهميت تبليغ دين در سنگری به نام سازمان تبليغات اسلامي افزود: سازمان تبليغات اسلامي از ابتکارات  امام راحل بود و امروز سربازي در اين سنگر مقدس افتخاري است که بايد قدردان آن باشيم .

عضو شوراي فرهنگ عمومي استان با توجه به برخي ويژگي‌هاي ممتاز حضرت زهرا(س) در دفاع از حريم ولايت تصريح کرد: حضرت زهرا(س) تثبيت کننده ولايت در نظام اسلامي است و اهميت مسئله ولايت را مي توان در بحران‌هاي امروز برخي جوامع اسلامي به خوبي مشاهده کرد .

مدرس حوزه علميه و دانشگاه مازندران تاکيد کرد: امروز تداوم همه اين پيروزي‌ها و نقش ممتاز جمهوري اسلامي ايران در منطقه و حتي جهان براي همه قابل لمس و مشاهده است که در سايه ولايت فقيه همه اين پيروزي ها بدست امده است .

مديرکل تبليغات اسلامي مازندران با انتقاد از برخي عناصر خود فروخته داخلي که به دنبال تضعيف نظام مقدس جمهوري اسلامي هستند، اظهار کرد: در تاريخ اسلام هم اين مشکلات و معضلات وجود داشته و برخي به دنبال اسلام منهاي ولايت فقيه هستند و درصدد ضربه زدن به ارکان اصلي نظام اسلامي برنامه ريزي مي‌کنند.

وی افزود: عمر سرمايه انسان است که بايد براي اين سرمايه ارزش قائل بود و از هر لحظه لحظه آن به درستي استفاده کرد و سرمايه گذاري کرد.

اين محقق و پژوهشگر علوم ديني در مازندران، عمل صالح، تقوا، صبر، ايستادگي و پايداري در برابر مشکلات را مهم‌ترين ويژگي‌هاي يک مومن دانست و عنوان کرد: شهداي ايران اسلامي براي هميشه تاريخ زنده و ماندگارند و اين ويژگي‌ها در اين شهدا متبلور بود و بايد از سبک زندگي شهدا الگو گرفت تا به رشد و تعالي واقعي دست پيدا کرد.

وی به مسئله راهيان نور اشاره کرد و افزود: يادمان شهدا در مناطق عملياتي مي‌تواند کانون تحول و تغيير در زندگي ما باشد و چه خوب است در ايام نوروز از اين يادمان‌ها ديدن کنيم و ياد و خاطره همه شهداء را گرامي بداريم.

لازم به ذکر است، صبح امروز آخرين جلسه پرسنلي کارکنان تبليغات اسلامي مازندران در بابل با حضور مديرکل تبليغات اسلامي استان برگزار شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.