ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 72156
  • ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵
  • 92 بازدید
  • ارسال توسط :
کشته شدن شماری از مزدوران عربستان در حمله نیروهای یمنی

کشته شدن شماری از مزدوران عربستان در حمله نیروهای یمنی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المیادین، یک منبع نظامی امروز چهارشنبه گفت که در پی حملات موشکی نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به پادگان استراتژیک "خالد"، تپه "الحمراء"، و جنوب پل "الهاملی" در بخش مَوزع در جنوب غرب تعز، شماری از […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المیادین، یک منبع نظامی امروز چهارشنبه گفت که در پی حملات موشکی نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به پادگان استراتژیک "خالد"، تپه "الحمراء"، و جنوب پل "الهاملی" در بخش مَوزع در جنوب غرب تعز، شماری از مزدوران عبدربه منصور هادی رئیس‌جمهور فراری و مستعفی این کشور کشته و یا زخمی شدند.

مراکز تجمع مزدوران منصور هادی در تپه "فجر"، "نابضه"، و کوه ریشان در بخش مَوزع طی ساعات گذشته آماج حملات گسترده نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن قرار گرفت.

در پی حمله موشکی نیروهای یمنی به یک خودروی نظامی مزدوران منصور هادی در جنوب سواحل غربی تعز، شماری از آن‌ها به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در ادامه عملیات خود مواضع و مراکز تجمع مزدوران منصور هادی در استان الجوف واقع در شمال شرق این کشور را هدف حملات گسترده خود قرار دادند.

در همین راستا یک منبع نظامی گفت که شماری از مزدوران منصور هادی در پی حمله نیروهای یمنی به پادگان السلّان، منطقه "وادی ملحان" و جبهه "وقز" در بخش المصلوب در استان الجوف کشته و یا زخمی شدند.

همچنین مرکز تجمع مزدوران منصور هادی در منطقه "صفر الحنایا" در جبهه "حام" واقع در بخش المتون استان الجوف، هدف حملات نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن قرار گرفت.

همزمان با این تحول، جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی بخش سَحار در صعده واقع در شمال یمن را بمباران کردند. 

از سوی دیگر دو بخش "شدا" و "غمر" در استان صعدا هدف حملات راکتی و توپخانه‌ای نظامیان سعودی قرار گرفت.

جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی 6 بار دو منطقه "الثعالب" و "العلیب" در بخش "القریشیه" در استان البیضاء واقع در مرکز یمن  و همچنین 5 بار دو بخش "حرض" و "میدی" در استان حجه واقع در غرب این کشور را بمباران کردند.

یک منبع نظامی یمنی گفت که شماری از مزدوران منصور هادی در پی حملات توپخانه‌ای نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به مواضع آن‌ها در شمال منطقه مرزی میدی در استان حجه کشته و یا زخمی شدند.

نیروهای یمنی یک انبار سلاح ارتش سعودی در مرکز دیده‌بانی "الحمر" را هدف قرار دادند. 

از سوی دیگر مراکز تجمع نظامیان سعودی در "طلعه رجلا" و پایگاه "الشرفه" در نجران، هدف حملات توپخانه‌ای نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن قرار گرفت.

نیروهای یمنی همچنین مراکز تجمع نظامیان سعودی در غرب دیده‌بانی "قیس" در جیزان را در هم کوبیدند.

حملات بی‌وقفه عربستان به یمن از ششم فروردین ماه سال 1394 آغاز شده است. هدف رژیم سعودی از این تجاوز همه‌جانبه، بازگرداندن «عبدربه منصور هادی» رئیس‌جمهوری مستعفی و فراری یمن و در نتیجه سلطه بر منابع این کشور است. این حملات، نتیجه‌ای به‌جز ویرانی یمن و کشتار هزاران انسان بی‌گناه نداشته است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.