ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 72162
  • ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳
  • 80 بازدید
  • ارسال توسط :
واکنش یمن به اظهارات فرمانده نیروهای مرکزی آمریکا

واکنش یمن به اظهارات فرمانده نیروهای مرکزی آمریکا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «هشام شرف» وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن امروز چهارشنبه در پاسخ به اظهارات فرمانده نیروهای مرکزی آمریکا درباره اینکه واشنگتن در جنگ یمن نقش مستقیم ندارد، گفت: آمریکا بیشترین نقش را در جنگ یمن دارد، ولی ما به مقابله […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «هشام شرف» وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن امروز چهارشنبه در پاسخ به اظهارات فرمانده نیروهای مرکزی آمریکا درباره اینکه واشنگتن در جنگ یمن نقش مستقیم ندارد، گفت: آمریکا بیشترین نقش را در جنگ یمن دارد، ولی ما به مقابله با جنگ ادامه خواهیم داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از المسیره، هشام شرف افزود: با وجود حمایت های آمریکا و عربستان، یمن دست بالا را در معادلات نظامی دارد.

ژوزف ووتل فرمانده فرماندهی مرکزی آمریکا در جلسه استماع کمیته نیروهای مسلح سنا گفت: آمریکا باید به تامین سوخت، کمک‌های اطلاعاتی و نظامی به عربستان سعودی برای جنگ در یمن ادامه دهد.

ووتل گفته است: آمریکا باید همچنان به حمایت اطلاعاتی، مهماتی و سوختی از عربستان برای جنگ در یمن ادامه دهد تا ما بتوانیم در ریاض نسبت به محدود کردن تلفات غیرنظامیان یمنی و تحقیقات درباره این تلفات اعمال نفوذ کنیم.

آمریکا تا اکتبر ۲۰۱۷ طبق جدیدترین آمارها بالغ بر ۸۰ میلیون پوند سوخت در جنگ یمن ارائه و در این کشور به ۱۰ هزار و ۴۰۰ وسیله نظامی سوخت‌رسانی کرده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.