ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 72228
  • ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱
  • 131 بازدید
  • ارسال توسط :
خوزستان|شمخانی: دفاع مقدس و مدافعان حرم ضامن سلامت و اقتدار نظام است

خوزستان|شمخانی: دفاع مقدس و مدافعان حرم ضامن سلامت و اقتدار نظام است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از خرمشهر، دریادار علی شمخانی امروز در جمع خبرنگاران و در آئین استقبال از پیکر 118 شهید تازه تفحص شده در مرز شلمچه با بیان اینکه شهیدان با آگاهی راه دفاع از انقلاب را انتخاب کردند، اظهار داشت: ما باید از وقایع […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از خرمشهر، دریادار علی شمخانی امروز در جمع خبرنگاران و در آئین استقبال از پیکر 118 شهید تازه تفحص شده در مرز شلمچه با بیان اینکه شهیدان با آگاهی راه دفاع از انقلاب را انتخاب کردند، اظهار داشت: ما باید از وقایع دوران دفاع مقدس درس بگیریم.

وی با اشاره به اینکه شهیدان بزرگ‌ترین پشتوانه معنوی کشور هستند، افزود: امروزه ما با تکیه بر مجاهدت‌ها، فداکاری‌ها و ایثارگری شهیدان در مقابل توطئه دشمنان ایستادگی می‌کنیم.

دبیر شورای عالی امنیت ملی به یاری‌ رساندن مردم ایران به دیگر ملت‌ها به هنگام مشکلات اشاره کرد و گفت: متأسفانه دشمنان به صورتی القا می‌کنند که ایران در کنار مشکلات منطقه نام‌برده می‌شود.

وی ضمن تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران عامل ثبات امنیت و پایداری منطقه است، گفت: مردم ایران در جنگ با داعش و پاکسازی آن از شامات تا عراق در کنار مردم سوریه و عراق بودند که در همین زمینه نیز اینکه جمهوری اسلامی عامل پایداری امنیت منطقه است، ثابت شد.

دریادار شمخانی با بیان اینکه عمل به وصیت شهیدان انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم ضامن سلامت و اقتدار نظام است، عنوان کرد: ما باید از عشق به ولایت شهیدان تاسی بگیریم تا دانسته‌ها را در حوزه‌های مختلف داخلی، منطقه‌ای و خارجی به کار ببندیم.

وی با اشاره به اینکه شهدا بر گردن همه ما دین دارند، تصریح کرد: دشمن در تلاش است که شهیدان به‌عنوان الگو در جامعه معرفی نشوند ولی شناساندن شهدا به‌عنوان الگو وظیفه مسئولان، مردم و خانواده شهدا است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.