ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 72231
  • ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲
  • 89 بازدید
  • ارسال توسط :
سازمان‌ملل: اوضاع انسانی در یمن به شدت بحرانی است

سازمان‌ملل: اوضاع انسانی در یمن به شدت بحرانی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری فرانسه، شورای امنیت سازمان ملل متحد در بیانیه ای که روز پنجشنبه به تصویب رسید اعلام کرد اوضاع انسانی در یمن به شدت بحرانی است طوری که 22 میلیون و 200 هزار نفر از مردم این […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری فرانسه، شورای امنیت سازمان ملل متحد در بیانیه ای که روز پنجشنبه به تصویب رسید اعلام کرد اوضاع انسانی در یمن به شدت بحرانی است طوری که 22 میلیون و 200 هزار نفر از مردم این کشور از این به بعد به کمک نیاز دارند.

شمار افرادی که در یمن به کمک نیاز دارند نسبت به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ی که سازمان ملل متحد سال گذشته ارائه کرد سه میلیون و 400 هزار نفر افزایش یافت.

سازمان ملل متحد در این بیانیه که بعد از چند هفته مذاکره فشرده با هدایت انگلیس صادر شد از ادامه وخامت اوضاع انسانی در یمن و پیامدهای انسانی ویرانگر این بحران بر غیرنظامیان ابراز تاسف کرد.

از سوی دیگر محمد علی الحوثی رئیس کمیته عالی انقلابی یمن در صفحه شخصی خود در پایگاه توئیتر نوشت: موشک‌ها به وسیله هواپیما‌های آمریکایی به یمن قاچاق و از پایگاه السلیل و خالد در طائف و از دیگر پایگاه‌ها به مناطق دیگر منتقل می‌شود. این موضوع شناخته شده‌ای است که مردم یمن در سه سال تجاوز آمریکا و عربستان سعودی و همپیمانانش آن را لمس کرده اند. از اینرو باید ژنرال وتل (فرمانده ستاد فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا) و مجلس سنای آمریکا بدانند که ما فریاد می‌زنیم: آمریکا مردم یمن را به قتل می‌رساند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.