ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 72252
  • ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۵
  • 242 بازدید
  • ارسال توسط :
انصارالله یمن گفت و گوهای محرمانه با عربستان را تکذیب کرد

انصارالله یمن گفت و گوهای محرمانه با عربستان را تکذیب کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه المیادین، این مسئول برجسته انصارالله یمن که خواست نامش فاش نشود پنجشنبه شب افزود: محمد عبدالسلام سخنگوی انصارالله هیچ دیدار و مذاکره محرمانه ای با عربستان نداشته است.خبرگزاری رویترز روز پنج شنبه از مذاکرات محرمانه میان انصارالله یمن و عربستان سعودی در شهر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه المیادین، این مسئول برجسته انصارالله یمن که خواست نامش فاش نشود پنجشنبه شب افزود: محمد عبدالسلام سخنگوی انصارالله هیچ دیدار و مذاکره محرمانه ای با عربستان نداشته است.
خبرگزاری رویترز روز پنج شنبه از مذاکرات محرمانه میان انصارالله یمن و عربستان سعودی در شهر مسقط پایتخت عمان برای پایان یافتن تجاوز ائتلاف عربی به یمن خبر داده بود.
این خبرگزاری اعلام کرد که محمد عبدالسلام سخنگوی حرکت انصارالله تماس ها و مذاکرات مستقیمی با مسئولان سعودی برای پایان یافتن جنگ یمن در کشورعمان انجام داده است.
رویترز به نقل از منابع دیپلماتیک اضافه کرد: این مذاکرات از حدود دوماه پیش و همزمان با انتخاب مارتین گریفیتس به عنوان فرستاده جدید سازمان ملل در امور یمن آغاز شده است.
مذاکرات پیشین برای حل و فصل بحران یمن در سویس و کویت میان نمایندگان دولت فراری یمن و انصارالله و هم پیمان های آن برگزار شد ولی به نتیجه نرسید.
آخرین دور این گفت و گو ها میان دوطرف در اوت 2016 با نظارت سازمان ملل متحد در کویت برگزار شد.
عربستان همراه با چند کشور دیگر از روز ششم فروردین سال 94 اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، دریایی و هوایی این کشور با هدف بازگرداندن 'عبدربه منصور هادی' رئیس جمهوری مستعفی یمن به قدرت کرد.
این تجاوز نظامی هیچ دستاوردی برای ریاض و متحدانش نداشته و تنها سبب ویرانی کشور فقیر یمن و کشتار و آوارگی مردم این کشور شده است.
شبک**6116**3404

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.