ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 72340
  • ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۸
  • 340 بازدید
  • ارسال توسط :
دفاع از اسلام و ولایت در خارج از مرزها نشانه اقتدار انقلاب است

دفاع از اسلام و ولایت در خارج از مرزها نشانه اقتدار انقلاب است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار ایرنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار رجبعلی عراقی پور جمعه شب در مراسم نخستین سالگرد شهید مدافع حرم مهدی شکوری در گنبدکاووس افزود: انقلاب اسلامی با حضور موثر و تاثیرگذار خود در منطقه و جهان می تواند امنیت جهان اسلام را نیز تضمین کند.وی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار ایرنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار رجبعلی عراقی پور جمعه شب در مراسم نخستین سالگرد شهید مدافع حرم مهدی شکوری در گنبدکاووس افزود: انقلاب اسلامی با حضور موثر و تاثیرگذار خود در منطقه و جهان می تواند امنیت جهان اسلام را نیز تضمین کند.
وی با بیان اینکه منشاء اصلی اقتدار انقلاب اسلامی بدون تردید اراده و قدرت الهی است، گفت: انقلاب اسلامی با وجود همه توطئه ها، کودتاها، ترورها و جنگ تحمیلی هشت ساله در عمر 40 ساله خود، همچنان مسیر عزت و اقتدار را ادامه می دهد.
سردار عراقی پور با یادآوری اینکه در دو قرن گذشته با حمله یا بدون حمله دشمنان و استعمارگران و در قالب قراردادهای نگین، بخشی از خاک کشورمان جدا شد، اضافه کرد: در جنگ هشت ساله حتی یک وجب هم از خاک این کشور جدا نشد.
وی تصریح کرد: این موفقیت ها، دستاوردها و اقتدار انقلاب اسلامی بدون تردید ناشی از اراده و قدرت الهی است و امام راحل و نیز جانشین خلف ایشان بارها به این نکته اشاره کرده اند.
مشاور فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام حسین(ع) با تاکید برضرورت شکرگزاری بواسطه حیات در نظام اسلامی توسط همه آحاد مردم، گفت : این انقلاب به تعبیر مقام معظم رهبری و به فضل الهی درخشان تر از گذشته به مسیر عزت و اقتدار خود ادامه خواهد داد.
سردار عراقی پور افزود: انقلاب اسلامی یک پدیده منحصر بفرد درتاریخ کشور ایران، حرکتی بزرگ و حقیقتی غیرقابل انکار است که هر روز ابعاد بزرگتری از آن مشخص می شود.
وی گفت: امروز دشمنان انقلاب اسلامی برای ایجاد مانع بر سر قدرت و اقتدار نظام ما کاملا مستاصل شده اند و نمونه اخیر آن نیز حوادث دی ماه امسال بود که با حضور حماسی مردم خنثی شد.
سردار عراقی پور همچنین با تجلیل از وحدت و یکپارچگی ملت در دفاع از انقلاب اسلامی در برابر دشمنان، اضافه کرد: به فضل الهی با این وحدت و یکپارچگی، تار و پود دشمنان را در هم می پیچیم.
وی با قدردانی از حضور پرشور مردم در مراسم بزرگداشت شهدا بویژه شهدای مدافع حرم و با تاکید بر استمرار این حضور تصریح کرد: شهدای مدافع حرم دین بزرگی بر گردن ما دارند زیرا از اسلام، انقلاب و حریم ولایت در خارج از مرزها دفاع کردند.
مشاور فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام حسین(ع) ادامه داد: این ویژگی شهدای مدافع حرم و نیز شهید شدن آنان در دیار غربت از وجوه تمایز آنان با دیگر شهدا است و اگر فداکاری این عزیزان و خانواده های آنان نبود اکنون باید در ایران با گروهک های تروریستی و داعشی می جنگیدیم.
سردار عراقی پور همچنین نقش رهبری انقلاب را در برچیدن بساط داعشی ها مهم دانست و گفت: اگر ایستادگی و مدیریت خردمندانه معظم له و فداکاری شهدای مدافع حرم نبود امکان نداشت 85 درصد خاک سوریه که در تصرف این گروهک بود را آزاد می کردیم.
وی افزود : ما برای دفاع از انقلاب اسلامی هزینه های زیادی داده ایم و به یقین از این پس نیز هزینه های بیشتری خواهیم داد اما دست از انقلاب و اهداف الهی آن بر نمی داریم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا در این مراسم که در مسجد پنج تن آل عبا گنبدکاووس برگزار شد و با مداحی و قرائت قرآن همراه بود، امام جمعه، برخی مسئولان، خانواده معظم شاهد و جمع زیادی از مردم این شهرستان حضور داشتند.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است و علاوه بر 510 شهید والامقام، سه شهید مدافع حرم نیز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
3039/1860

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.