ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 72395
  • ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷
  • 97 بازدید
  • ارسال توسط :
قاووق: کسانی که کودکان یمنی را می کُشند هیتلر عصر کنونی هستند

قاووق: کسانی که کودکان یمنی را می کُشند هیتلر عصر کنونی هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از النشره، شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان گفت: کسانی که مرتکب کشتار زنان و کودکان و سالخوردگان در یمن می شوند و این کشور را به دریایی از خون تبدیل کرده اند و مردم فقیر یمن […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از النشره، شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان گفت: کسانی که مرتکب کشتار زنان و کودکان و سالخوردگان در یمن می شوند و این کشور را به دریایی از خون تبدیل کرده اند و مردم فقیر یمن را محاصره کرده اند، هیتلر دوران هستند زیرا در راستای کینه توزی و ایجاد نفرت حرکت می کنند و پولهایی هزینه می کنند تا ملتها را به جان یکدیگر بیندازند. ایران به عراق و سوریه در مقابله با داعش کمک کرد و اگر کمک و جانفشانی ایرانی ها نبود داعش بر کشورهای حوزه خلیج فارس مسلط می شد و به اعماق اروپا می رسید.

وی افزود: عربستان در امور داخلی لبنان دخالت می کند و لبنانی ها را به جان یکدیگر می اندازد و آنها را علیه یکدیگر تحریک می کند و حالت دودستگی و تفرقه میان لبنانی ها ایجاد می کند و لبنان را به دور جدیدی از فتنه داخلی سوق می دهد. سعودی ها با دخالت در انتخابات پارلمانی و تشکیل فهرست و حمایت از نامزدها برای مقابله با حزب الله می خواهد که معادلات سیاسی داخلی را تغییر دهد و باخت خود را در عراق و یمن و سوریه جبران کند اما به هر اندازه که تلاش کند معادلات سیاسی داخلی لبنان ذره ای تغییر نخواهد کرد و سعودی ها جز نا امیدی چیزی به دست نخواهند آورد.

قاووق با اشاره به رزمایش گسترده میان ارتش رژیم صهیونیستی و آمریکا آنرا به مثابه اذعان صهیونیستها به توان مقاومت دانست و گفت: اسرائیل توان رویارویی با موشک های مقاومت را ندارد و نمی تواند به تنهایی با حزب الله مقابله کند. مقاومت امروز مانع اساسی در برابر گسترش طرح های اسرائیل در منطقه است و دشمن صهیونیست را می ترساند.

وی بیان کرد: سعودی ها برای معامله بزرگ قرن مقدمه چینی می کنند و عادی سازی با صهیونیستها را ترویج می کنند. مقاومت به مثابه دژ امت محسوب می شود و سعودی ها در راستای فرسوده کردن توان امت اسلامی ، نزدیک شدن به اسرائیل و دشمنی با ملت های منطقه حرکت می کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.