ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 7240
  • ۲۵ تیر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :
اعلام آمادگی مادران شهدای مدافع حرم برای نبرد با داعش

اعلام آمادگی مادران شهدای مدافع حرم برای نبرد با داعش

حمیدرضا توسلی‌پور در حاشیه تشییع پیکر محمددین مظفری، سومین شهید مدافع حرم در بخش جاجرود در گفت‌وگو یا خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران در خصوص حضور مردم بخش جاجرود در این مراسم اظهار داشت: سومین شهید بخش جاجرود از تیپ فاطمیون تشییع شد و دوباره در این مراسم شاهد جمعیت پرشور مردم بودیم؛ […]

حمیدرضا توسلی‌پور در حاشیه تشییع پیکر محمددین مظفری، سومین شهید مدافع حرم در بخش جاجرود در گفت‌وگو یا خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران در خصوص حضور مردم بخش جاجرود در این مراسم اظهار داشت: سومین شهید بخش جاجرود از تیپ فاطمیون تشییع شد و دوباره در این مراسم شاهد جمعیت پرشور مردم بودیم؛ مردم ما دلداده و ادامه‌دهنده راه شهدا هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان پردیس تصریح کرد: وقتی مردم را این‌چنین پای کار می‌بینیم، دلمان گرم می‌شود؛ زمانی که دشمن هم این‌گونه مردم را در صحنه می‌بیند، تنش به لرزه می‌افتد، همچنین این حضور نشانگر این است که مردم ما پا به رکاب انقلاب و هنوز هم گوش به فرمان رهبرشان هستند.

توسلی‌پور ادامه داد: اگر در شهرستان پردیس یک هزار شهید هم داشته باشیم، از جمعیت اولیه کاسته نمی‌شود و بیشتر هم خواهد شد؛ زیرا مردم ما بصیر هستند و این موقعیت را درک می‌کنند که به چه شکل و در چه زمان‌هایی باید در صحنه حضور داشته باشند.

وی افزود: این شهید 20 ساله و متأهل در جنگ‌های سوریه به شهادت رسید؛ همچنین پدر این شهید نیز از شهدای اسلام است و تنها مادرش که زمان زیادی را منتظر حضورشان بودیم و با تلاش‌های فراوان از کشور افغانستان به ایران آمده، در تشییع و تدفین پسرش حضور دارد.

توسلی‌پور تصریح کرد: تمام خانواده‌هایی که این روزها در تشییع پیکر شهدا شرکت می‌کنند، همگی فرزند شهید یا از خانواده معظم شهدا هستند که در خانواده‌هایشان چندین شهید برای اسلام داده‌اند و اگر هم جایی شهادت نیاز باشد، حاضر هستند جان خود را بدهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان پردیس اضافه کرد: زمانی که پای صحبت مادران شهید می‌نشینیم، انتظار دارند فضایی را برای حضورشان در جنگ با داعشیان و تکفیری‌ها ایجاد کنیم تا خودشان نیز به شهادت برسند که حضور این مادران در صحنه، همه ما و جوانان را به وجد می‌آورد و تکلیف به دوش ما می‌گذارند.

وی ادامه داد: ما مدیون شهدا و خانواده‌هایشان هستیم و باید با احترام ویژه‌ای با آن‌ها برخورد کنیم و با حضورمان در کنارشان ثابت کنیم ما رهروی شهدا هستیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن