ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 72431
  • ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۰
  • 210 بازدید
  • ارسال توسط :
دو روایت متفاوت احمدی‌نژاد از سردار سلیمانی

دو روایت متفاوت احمدی‌نژاد از سردار سلیمانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از پیروزی‌های مقتدرانه جبهه حق بر تروریست‌های داعشی کمتر کسی بود که نقش سردار قاسم سلیمانی را در پیروزی و فرماندهی عملیات‌های مختلف کتمان کند. شجاعت و مهارت سردار دلیر ایران وعده‌ای صادق را […]

دو روایت متفاوت سردار سلیمانی از زبان احمدی نژادبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از پیروزی‌های مقتدرانه جبهه حق بر تروریست‌های داعشی کمتر کسی بود که نقش سردار قاسم سلیمانی را در پیروزی و فرماندهی عملیات‌های مختلف کتمان کند. شجاعت و مهارت سردار دلیر ایران وعده‌ای صادق را رقم زد؛ وعده ای که تحسین همگان را برانگیخت.

به دنبال اعلام شکست داعش در عراق مقامات کشوری و لشکری دست به قلم شدند و از تلاش حماسی سرلشکر قدردانی کردند. در میان مسئولان محمود احمدی‌نژاد نیز طی نامه‌ای خطاب به سردار سلیمانی با اشاره به نقش پررنگ سردار سلیمانی از تلاش‌های او در جهاد علیه تروریست‌های داعشی قدردانی کرد.

اما هنوز چند ماهی از انتشار این نامه نگذشته که وی امروز پس از اجرای حکم زندان بقایی توسط مراجع قانونی، لحن خود را عوض کرد و خطاب به سردار قاسم سلیمانی نوشت “در رسانه‌ها اینگونه مطرح می‌شود که جنابعالی برای مقابله با ظلم در سوریه و دیگر مناطق فداکاری کرده‌اید”.

این تضاد و چرخش آشکار احمدی نژاد در مقابل تلاش‌های ارزشمند قاسم سلیمانی واکنش‌های زیادی را در فضای مجازی درپی داشت. لطفی یک فعال رسانه‌ای در این باره نوشت؛

“بخشی از پیام تبریک دکتر احمدی نژاد خطاب به سردار قاسم سلیمانی به مناسبت پیروزی بر جبهه تکفیری صهیونیستی داعش در عراق و سوریه:
پیروزی بزرگ بر جریان خشن و تکفیری مورد حمایت نظام سلطه و صهیونیسم بین الملل را به جنابعالی که نقش مهمی در این رویداد تاریخی داشتید، صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

بخشی از نامه جدید دکتر احمدی نژاد به سردار سلیمانی پس از اجرای حکم زندان آقای بقایی:
در رسانه ها اینگونه مطرح می شود که جنابعالی برای مقابله با ظلم در سوریه و دیگر مناطق، فداکاری‌ها کرده اید…

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.