ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 72443
  • ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۳:۳۴
  • 151 بازدید
  • ارسال توسط :
ویژه برنامه های سال تحویل شبکه های رادیویی اعلام شد

ویژه برنامه های سال تحویل شبکه های رادیویی اعلام شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگارحوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛همزمان با فرا رسیدن لحظات ماندگار و خاطره انگیز تحویل سال 1397 ،شبکه های رادیویی برنامه های گوناگونی را بر اساس سلایق مخاطبان در نظر گرفته اند.بر این اساس ویژه برنامه های شبکه های رادیویی در لحظه تحویل […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگارحوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛همزمان با فرا رسیدن لحظات ماندگار و خاطره انگیز تحویل سال 1397 ،شبکه های رادیویی برنامه های گوناگونی را بر اساس سلایق مخاطبان در نظر گرفته اند.بر این اساس ویژه برنامه های شبکه های رادیویی در لحظه تحویل سال بدین شرح است:

ویژه برنامه های سال تحویل شبکه های رادیویی اعلام شد

رادیو سلامت

«تازه شو» عنوان ویژه برنامه تحویل سال 1397 شبکه رادیویی سلامت است که از ساعت ۱۷ روز سه شنبه ـ 29 اسفند ماه از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

این برنامه کاری از گروه بهداشت و روان این شبکه رادیویی است که به تهیه کنندگی «مرتضی میلانی» از ساعت ۱۷ الی ۲۱ روز سه شنبه ـ 29 اسفند ماه پخش می شود.«تازه شو»به منظور یادآوری مفهوم تغییر، مقدمات می شود.

گفتنی است، قرار بهاری، شیبه باران، بهار دهم، گزارش و … از جمله بخش های ویژه برنامه تحویل سال شبکه رادیویی سلامت است.شبکه رادیویی سلامت از طریق طول موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز ردیف اف ام قابل دریافت است.

رادیو اقتصاد
ویژه برنامه «هم اینک بهار» سه شنبه 29 اسفند ماه، همراه با شنوندگان به استقبال آغاز بهار طبیعت می رود.

این ویژه برنامه شامل بخش های مختلف گزارش، مصاحبه، کارشناسی و موضوعات معارفی (به مناسب شب شهادت حضرت امام علی النقی (ع)) و پرداختن به شعار سال، بهار، عملکرد سال 96 است. گزارش های متنوع از راهیان نور، اماکن مقدسه، وضعیت آب و هوا و راه ها و… از دیگر بخش های این برنامه خواهند بود.

همچنین پخش مستقیم بیانات مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری در این برنامه به سمع شنوندگان می رسد.ضمناً با توجه به مقارن شدن شهادت حضرت امام علی النقی (ع) و حفظ فضای معنوی ارتباط تلفنی با مشهد مقدس، قم و شیراز برقرار خواهد شد تا فضای معنوی در آن لحظه بر برنامه و مخاطبان حاکم گردد.محورهای محتوایی ویژه برنامه «هم اینک بهار» شامل توجه به رویکرد اقتصادی در آیتم ها، توجه به شعار سال، جلب توجه شنوندگان به مفاهیم معنوی و مادی در قرآن، جلب توجه آنان به شروع های دوباره و نیز اطلاع رسانی های خدماتی مانند پلیس راه و امداد و نجات خواهد بود.

گفتگو با مسئولین اقتصادی در مورد مهمترین اقدامات در سال 96، توجه به زلزله زدگان و کمک به نیازمندان، گفتگو با عوامل ویژه برنامه های نوروزی رادیو اقتصاد و … از جمله مواردی هستند که در این برنامه خواهید شنید.

ویژه برنامه «هم اینک بهار» کاری از گروه اقتصاد و جامعه به تهیه کنندگی الهام مصطفوی سه شنبه 29 اسفند ماه ساعت 16:00 به مدت 295 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می شود.شبکه رادیویی اقتصاد از طریق طول موج اف ام ردیف 98 مگاهرتز ردیف اف ام قابل دریافت است.

رادیو پیام
ویژه برنامه تحویل سال این شبکه رادیویی با اجرای حسین آهی و پریچهر بهروان گویندگان پیشکسوت رادیو از ساعت 18 به مدت 240 دقیقه پخش می شود و تلاش می کند تا با رویکرد فرهنگ عامه ایرانی در حوزه نوروز، توجه به سبک زندگی ایرانی، اسلامی و تبیین احادیث ائمه معصومین (ع) به ویژه امام هادی (ع) که ایام شهادت ایشان با ایام نوروز مقارن شده است، مخاطبان را همراهی نماید.

رادیو پیام در بخشهای سحرگاهی، صبحگاهی، نیمروزی، عصرگاهی، شامگاهی و شبانگاهی خود به اطلاع‌رسانی در مورد مراسم و آیین های نوروزی، وضعیت جاده ها،گردشگری و پخش ترانه‌ها، تصنیف های شاد و بهاری ویژه نوروز می‌پردازد.

شبکه رادیویی پیام از طریق طول موج اف ام ردیف 104 مگاهرتز ردیف اف ام قابل دریافت است.

ویژه برنامه های سال تحویل شبکه های رادیویی اعلام شد

رادیو جوان
رادیو جوان برای لحظات تحویل سال با یک اثر نمایشی متفاوت مخاطبان را همرا همی سازد.بر این اساس تئاتر نمایشی «مسافران بهار» که به صورت زنده از این شبکه پخش می شود از ساعت 18 شروع شده و تا 8:30 ادامه می یابد.بر این اساس یک خانواده 4 نفره به توصیر کشیده شده اند که در مسیر رسیدن به مشهد مقدس هستند و در طی راه با اتفاقاتی روبرو می شوند.

شبکه رادیویی جوان از طریق طول موج اف ام ردیف 88 مگاهرتز ردیف اف ام قابل دریافت است.

 

ویژه برنامه های سال تحویل شبکه های رادیویی اعلام شد

رادیو قرآن
با فرارسیدن نوروز ۱۳۹۷ و آغاز بهار طبیعت، ویژه برنامه ی “بهارانه” با هدف اطلاع رسانی، ایجاد فضای شاد و معنوی سه شنبه ۲۹ اسفندماه از ساعت ۱۸ الی ۲۰:۵۰ به صورت زنده از رادیو قرآن تقدیم مخاطبان می شود.با توجه به اینکه روز اول فروردین شهادت امام هادی (ع) می باشد در ویژه برنامه تحویل سال بعد از اذان مغرب در آیتم ۳ تا ۵ دقیقه ای به ویژگی های شخصیتی این امام همام پرداخته خواهد شد.

قبل از اذان وارد فضای مناجاتی خواهیم شد و تلاوت قبل از اذان مغرب به صورت زنده توسط یکی از قاریان بین المللی قرائت می شود. پس از نماز و تعقیبات آن وارد فضای لحظات قبل از سال تحویل میشویم در این بخش با آیتمی به کارشناسی آقای کوه کرم به موضوع اتفاقات نجومی در خصوص تحویل سال پرداخته می شود.بعد از این به لحظات تحویل سال میرسیم و دعای تحویل سال قرائت می شود و در لحظه تحویل سال با پخش صدای نقاره خانه امام رضا(ع) تحویل سال انجام می شود.

شبکه رادیویی قرآن از طریق طول موج اف ام ردیف 100 مگاهرتز ردیف اف ام قابل دریافت است.

ویژه برنامه های سال تحویل شبکه های رادیویی اعلام شد

رادیو معارف
شبکه رادیویی معارف با برنامه يا مقلب القلوب مخاطبان را همراه می سازد.بر این اساس بخش هایی از قبیل رسيدن به احسن الحال شرح دعاي تحويل سال پخش بيانات مقام معظم رهبري و رئيس جمهور بعد از تحويل سال ارتباط با اماكن زيارتي و متبركه توسل به اهل بيت (عليهم السلام) براي رسيدن به بهترين حال در سال جديد گزيده خواني زيارت جامعه كبيره منقول از امام هادي عليه السلام در برنامه مقلب القلوب تدارک دیده شده است.اين برنامه كه به همت گروه معارف،‌فرهنگ و جامعه است سه شنبه 29 اسفند 96 ساعت 15:19 دقيقه به مدت 105 دقيقه به طور زنده از راديو معارف پخش مي شود.

شبکه رادیویی معارف از طریق طول موج اف ام ردیف 96 مگاهرتز ردیف اف ام قابل دریافت است.

 

ویژه برنامه های سال تحویل شبکه های رادیویی اعلام شد

رادیو ورزش
همزمان با حلول سال نو و آغاز سال 1397، شبکه رادیویی ورزش با پخش “بیانات رهبر معظم انقلاب” در قالب برنامه “پیام سال ” همچون سایر شبکه های رادیویی و تلویزیونی به استقبال بهار طبیعت می رود.

اما “سرآغاز” ، عنوان جُنگ شاد نوروزی، ویژه برنامه لحظه تحویل سال است که روز 29 اسفند از ساعت 17 و به مدت 220 دقیقه و به تهیه کنندگی مریم رستمی و اجرای مسعود اسکویی، محمد درخشنده و بتول مرادی از رادیو ورزش به روی آنتن می رود.

ترانه های بهاری، دیدار با چهره های شاخص ورزش کشور، عید دیدنی با پیش کسوتان ورزشی و چندین آیتم بهاری از بخشهای مختلف این برنامه خواهد بود. شبکه رادیویی ورزش از طریق طول موج اف ام ردیف 92 مگاهرتز ردیف اف ام قابل دریافت است.

رادیو ایران
ویژه برنامه «بهار بی قرار» از سر فصل های متناسب با فضای آغاز و معاد ، تغییر و تحول ، جبر و اختیار و حال خوب است . آیتم های برنامه با حال و هوای یادی از گذشتگان ،شهدای سالهای دفاع مقدس و مدافع حرم، اتفاقات ویژه در سال 96، افرادی که در این سال تغییری در زندگی خود رقم زدند،کسانی که ازدواج کردند،گزارش از کسانی که هنگام سال تحویل در خانه خود نیستند همچون جانبازانی که در آسایشگاه ها روزگار میگذرانند، بیماران و مشاغل حساس می باشد.

گزارش از استان های مختلف و حال و هوای نو شدن سال همچنین اتفاقات مربوط به سال 96 همچون دستاوردهای علمی وو ورزشی و سوانح و وقایعی همچون زلزله و شنیدن احادیث حضرت هادی علیه السلام به خاطر شب شهادت آنحضرت از دیگر بخش های این برنامه است.«بهار بی قرار» به تهیه کنندگی حسین معصومی ،گویندگی سعید توکلی ،فاطمه آل عباس وسرور پاکنشان بیست و نهم اسفند ماه ساعت 17 پخش می شود.

شبکه رادیویی ایران از طریق طول موج اف ام ردیف 90 مگاهرتز ردیف اف ام قابل دریافت است.

رادیو صبا
ویژه برنامه «قرار بهاری» در لحظات تحویل سال 1397 با مخاطبان رادیو صبا همدل و همراه می شود.این برنامه همزمان با فرارسیدن نوروز ۱۳۹7 و آغاز بهار طبیعت در لحظه تحویل سال سعی دارد با رویکرد شادی آفرینی لحظات مفرح و خاطره انگیزی را در نخستین ساعات تحویل سال نو برای شنوندگان رادیو صبا رقم بزند.

بهاریه، گزارش، گفت وگو با عرفان نظر آهاری ( شاعر و ترانه سرا) ،آیتم میهمانی در آستانه سال تحویل و… از جمله بخش های شنیدنی و متنوع در این ویژه برنامه است.ویژه برنامه “قرار بهاری” به تهیه کنندگی علیرضا محمدنیا ، نویسندگی مهدی رسولی، گزارشگری عارفه موسوی و با اجرای مریم فخار روز سه شنبه 29 اسفند از ساعت 19:00 تا 21:00 به روی آنتن می رود.

شبکه رادیویی صبا از طریق طول موج اف ام ردیف ردیف 105.5 مگاهرتز به روی آنتن می رود.

ویژه برنامه های سال تحویل شبکه های رادیویی اعلام شد

رادیو نمایش
ویژه برنامه تحویل سال نو در رادیو نمایش با عنوان “خاطر آب و آیینه ” به مدت دو ساعت ونیم از رادیو پخش خواهد شد.این برنامه به تهیه کنندگی و نویسندگی ، ژاله محمدعلی ، ساعت 18روز سه شنبه 29 اسفند ماه 1396 به روی آنتن رادیو نمایش می رود و هنرمندانی چون ، شهیندخت نجف زاده و امیر فرحان نیا اجرای آن را بر عهده دارند.

در این ویژه برنامه ژاله علوو صدرالدین شجره به خوانش غزل هایی از حافظ پرداخته اند.از دیگر بخش های این برنامه شنیدن خاطرات هنرمندان اداره کل هنرهای نمایشی رادیو و مصاحبه حضوری با نویسندگان، کارگردانان و تهیه کنندگان سریال های نوروزی سال 97 و معرفی کتاب های گویا می باشد.

شبکه رادیویی نمایش از طریق طول موج اف ام ردیف ردیف 107.5 مگاهرتز به روی آنتن می رود.

 

ویژه برنامه های سال تحویل شبکه های رادیویی اعلام شد

رادیویی تهران
ویژه برنامه هفت سین ، در چهار بخش جذاب و متنوع، لحظات مفرح و آرامش بخشی را در لحظات تحویل سال 97 برای مخاطبان رقم می زند.

ارتباط با گزارشگران در سطح شهر، طنز و ترانه، گفت و گو با هنرمندان و خوانندگان سرشناس ایرانی، خواندن پیامک مخاطبان و ارتباط تلفنی با شنوندگان، بیان آداب و رسوم نوروز باستان از زبان کارشناسان، تکریم جایگاه خانواده، تکریم بزرگان، تکریم شهدا و شهدای مدافع حرم، ارتباط با حرم شاه عبدالعظیم حسنی(ع)، بیان اعتدال و سیره ی امام هادی(ع) و معرفی امامزاده هایی که با ایشان نسبت دارند، پخش بیانات مقام معظم رهبری در سال جدید و همچنین پخش صحبت های ریاست جمهوری، بخش های متنوع این ویژه برنامه را تشکیل می دهد.

تهیه و تولید این برنامه بر عهده “گروه تهران و رویدادها” رادیو تهران است؛ مخاطبان می‎توانند سه شنبه ۲۹ اسفند از ساعت ۱۵:۰۰ تا ۲۰:۳۰ شنونده این برنامه باشند.امیرحسین ثقفی تهیه کننده، فربد رحیمی مقدم، محمدرضا علی اکبری، دلارام شکوهی، امین قاضی، مهسا ایرانیان، وحید رونقی و ساحل کریمی، در این برنامه شنوندگان را همراهی می کنند.

شبکه رادیویی تهران از طریق طول موج اف ام ردیف ردیف 94 مگاهرتز به روی آنتن می رود.

ویژه برنامه های سال تحویل شبکه های رادیویی اعلام شد

رادیو بهاران
برنامه سین مثل سفر عنوان ویژه برنامه شبکه رادیویی بهاران در لحظات تحویل سال می باشد که از ساعت 18 تا 21 به صورت زنده به روی انتن می رود.

از بخش های این برنامه می توان به گفتگو با هنرمندان عرصه دفاع مقدس،نویسندگان دفاع مقدس،گفتگو با مسئولین راهیان نور و روایتی از حال و هوای تحویل سال جدید در دوران دفاع مقدس اشاره کرد. گوینده این برنامه با تهیه کنندگی علی رضا محمد نیا و گویندگی علیرضا کنگرلو است.

شبکه رادیویی بهاران از طریق طول موج اف ام ردیف ردیف 95.5 مگاهرتز به روی آنتن می رود.

 

ویژه برنامه های سال تحویل شبکه های رادیویی اعلام شد

رادیو گفتگو
ویژه برنامه از آستان تا آسمان بصورت زنده ار امامزاده علی اکبر چیزر با هدف ایجاد فضای آرام و معنوی برای مخاطبان در لحظات ناب تحویل سال و نیز ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی و پیروی از سیره ائمه ائمه معصومین در 29 اسفند ماه ساعت 17 به روی آنتن می رود.

آیتم های این برنامه عبارتد از:1- شبستان : گفت و گو با کارشناسان مذهبی، خانواده شهدا و شهدای مدافع حرم، چهره های برتر قرآنی در سال 96، خیرین مدرسه ساز، واقفین، کارآفرینان حوزه فرهنگ و ایثارگران.2-کتیبه : گفت و گو با هنرمندان حوزه معماری و خوشنویسی درخصوص اشعار، ادعیه و مضامین کتیبه های موجود در مساجد و بقاع متبرکه.3- ایوان : چشم انداز سال 97 از نگاه نخبگان و فرهیختگان در حوزه های اقصادی، سیاسی، فرهنگی . 4-رواق : حال و هوای برخی از بقاع متبرکه در ساعات پایانی سال (حرم مطهر شاهچراغ (ع)، حرم مطهر شاه عبدالعظیم حسنی (ع)، حرم مطهر حضرت معصومه (س) و …) از طریق ارتباط با گزارشگران مراکز استانها5 -صحن : گفت و گو با مردمی که در دقایق پایانی سال در امامزاده علی اکبر (ع) حضور دارند.6-محراب : آرزوهای برخی از شعرا برای سال 97 از طریق گفت و گوهای کوتاه با ایشان.7-نقاره خانه : لحظه تحویل سال از امام زاده علی اکبر (ع) و مشهد مقدس.8-منبر : پخش سخنان مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهور.

شبکه رادیویی گفتگو از طریق طول موج اف ام ردیف ردیف 103.5 مگاهرتز به روی آنتن می رود.

ویژه برنامه های سال تحویل شبکه های رادیویی اعلام شد

رادیو فرهنگ
ویژه برنامه تحویل سال نو شبکه رادیویی فرهنگ با عنوان « سرود فروردین » ۱۲:۴۵ به مدت 135 دقیقه با رویکرد تغییر و تحول در زندگی با توجه به آغاز سال نو تقدیم شنوندگان می شود.این برنامه بخش هایی گفتگو با اهالی فرهنگ و هنر ، آداب و رسوم اقوام، مروری بر تاریخ تحویل سال، آیین های ایرانیان در هنگام تحویل سال نو دارد.در این برنامه به بررسی نوروز از منظر دین اسلام و همچنین اثرات روحی و روانی نوروز از نگاه روانشناسان اختصاص دارد. در بخش های مختلف این برنامه نوروز از دیگاه فلسفه ، جامعه شناسی و زبان شناسی مورد تحلیل قرار می گیرد.ارتباط مستقیم با مرکز شیراز ، مشهد و یاسوج و گزارش از حال مردم در لحظات تحویل سال نو از جمله بخش های این برنامه است.

اجرای این برنامه به عهده مهری قلع ریز و ناصر قوامپور و تهیه کننده این برنامه هادی موسوی نژاد است که از رادیو فرهنگ روی موج اف ام ردیف 106 و ای ام ردیف 585 پخش می شود.

شبکه رادیویی فرهنگ از طریق طول موج اف ام ردیف ردیف 106 مگاهرتز به روی آنتن می رود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.