ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 72639
  • ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱
  • 75 بازدید
  • ارسال توسط :
حمله نیروهای یمنی به مواضع متجاوزان سعودی در منطقه «عسیر»

حمله نیروهای یمنی به مواضع متجاوزان سعودی در منطقه «عسیر»

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المیادین، یک منبع نظامی امروز سه‌شنبه گفت که نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن حمله گسترده مزدوران عبدربه منصور هادی رئیس‌جمهور فراری و مستعفی یمن در منطقه "الأجاشر" در استان الجوف را دفع کردند که در پی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المیادین، یک منبع نظامی امروز سه‌شنبه گفت که نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن حمله گسترده مزدوران عبدربه منصور هادی رئیس‌جمهور فراری و مستعفی یمن در منطقه "الأجاشر" در استان الجوف را دفع کردند که در پی این عملیات شماری از مزدوران به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.

این منبع گفت که جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی به منظور پشتیبانی از مزدوران، 11 حمله هوایی انجام دادند.

5 تن از مزدوران منصور هادی به ضرب گلوله تک تیراندازان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در بخش "خب و الشعف" در استان الجوف به هلاکت رسیدند.

درگیری بین نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن و مزدوران منصور هادی در اطراف پادگان استراتژیک "خالد" در تعز ادامه دارد.

نظامیان ارتش سعودی مناطق مختلفی از بخش مرزی "مُنبه" در صعده واقع در شمال یمن را بمباران کردند که در پی این حملات خساراتی به منازل شهروندان و مزارع آن‌ها وارد آمد.

جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی 8 بار دو بخش "حرض" و "میدی" در استان حجه را بمباران کردند. همزمان با این تحول، حملات راکتی و توپخانه‌ای متقابل نیروهای یمنی و مزدوران منصور هادی به سمت مواضع یکدیگر در طول نوار مرزی منطقه میدی تا گذرگاه "حرض" ادامه یافت.

جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی 3 بار پایگاه الشبکه در نجران را بمباران کردند.

یک منبع نظامی یمنی گفت که نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن استحکامات ارتش سعودی در کوه "المُدوّر" و گذرگاه "علب" در عسیر را هدف حملات توپخانه‌ای خود قرار دادند.

حملات بی‌وقفه عربستان سعودی به یمن از ششم فروردین 94 آغاز شده است. این حملات که با هدف بازگرداندن «عبدربه منصور هادی» رئیس‌جمهوری مستعفی و فراری یمن و در نتیجه سلطه بر این کشور صورت گرفته، نتیجه‌ای به‌جز ویرانی یمن و کشتار هزاران انسان بی‌گناه نداشته است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.