ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 72679
  • ۰۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۳:۲۳
  • 91 بازدید
  • ارسال توسط :
تحرک جدید اتحادیه اروپا برای ازسرگیری مذاکرات صلح یمن

تحرک جدید اتحادیه اروپا برای ازسرگیری مذاکرات صلح یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از روز چهارشنبه شبکه خبری «روسیا الیوم» این هیات شامل نمایندگان فرانسه، هلند، نماینده سوئد ورئیس هیات اروپایی است که جهت رایزنی برای از سرگیری مذاکرات صلح یمن شب گذشته وارد صنعا شده اند.ورود هیات اعزامی اتحادیه اروپا به یمن تنها چند روز پس از […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از روز چهارشنبه شبکه خبری «روسیا الیوم» این هیات شامل نمایندگان فرانسه، هلند، نماینده سوئد ورئیس هیات اروپایی است که جهت رایزنی برای از سرگیری مذاکرات صلح یمن شب گذشته وارد صنعا شده اند.
ورود هیات اعزامی اتحادیه اروپا به یمن تنها چند روز پس از آن صورت می گیرد که خبرگزاری رویترز از مذاکرات محرمانه میان انصارالله یمن و عربستان سعودی در شهر مسقط پایتخت عمان خبر داده بود، موضوعی که ساعتی پس از انتشار از سوی مقام های بلندپایه انصارالله تکذیب شد.
این خبرگزاری مدعی شده بود که «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله تماس ها و مذاکرات مستقیمی با مسئولان عربستان برای پایان یافتن جنگ یمن در مسقط داشته است.
آخرین دور گفت و گو ها میان انصارالله یمن و دولت مستعفی و فراری یمن در آگوست 2016 (مرداد/ شهریور 95) با نظارت سازمان ملل متحد در کویت برگزار شد.
همزمان نیز «مارتین گریفیتس» نماینده جدید سازمان ملل متحد در امور یمن روز سه شنبه با «عبدربه منصورهادی» دیدار و گفت و گو کرد.
گریفیتس ضمن ابراز امیدواری برای تحقق ثبات و استقرار در یمن، تاکید کرد که همه تلاش خود را برای برقراری صلح در این کشور به کار خواهد گرفت.
جانشین ولد الشیخ تصریح کرد که وی در تلاش است با تمامی افراد ذینفع برای برون رفت از بحران یمن همکاری کند.
این اولین دیدار گریفیتس با رئیس جمهوری مستعفی یمن از زمان انتخاب وی به عنوان نماینده جدید سازمان ملل متحد در امور یمن است.
گریفیتس 27 بهمن ماه به صورت رسمی جانشین ولد شیخ احمد دیپلمات کهنه کار موریتانی در امور یمن شد.
شبس**9363**1859

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.