ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 72733
  • ۰۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۲
  • 372 بازدید
  • ارسال توسط :
بسیاری از کشورها علیه جنایات سعودی ساکت هستند

بسیاری از کشورها علیه جنایات سعودی ساکت هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا از پایگاه خبری المسیره یمن، صالح صماد در دیدار با هانس پیتر فرستاده ویژه وزیر خارجه سوئد در صنعا گفت: موفقیت «مارتین گریفیتس» فرستاده جدید سازمان ملل متحد به یمن بستگی به بیطرفی و تعیین چهارچوب مشخص برای گفت وگوی صلح از سوی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا از پایگاه خبری المسیره یمن، صالح صماد در دیدار با هانس پیتر فرستاده ویژه وزیر خارجه سوئد در صنعا گفت: موفقیت «مارتین گریفیتس» فرستاده جدید سازمان ملل متحد به یمن بستگی به بیطرفی و تعیین چهارچوب مشخص برای گفت وگوی صلح از سوی وی دارد.
آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد بهمن ماه سال گذشته مارتین گریفیتس را به‌عنوان نماینده جدید این سازمان در امور یمن به جای اسماعیل ولدالشیخ تعیین کرد.
رئیس شورای عالی سیاسی یمن افزود: ما برای رسیدن به تفاهم با طرف مقابل در طی مذاکرات صلح نهایت همکاری را کردیم اما متجاوزان نپذیرفتند.
وی اضافه کرد: موضع ما صلح جویانه است و همچنان دستهایمان را برای رسیدن به صلح دراز می کنیم.
از سوی دیگر هانس پیتر بر ضرورت همکاری همه طرف ها با نماینده جدید سازمان ملل در انجام موفقیت آمیز ماموریت وی تاکید کرد.
وی ابراز امیداوری نسبت به بازگشت صلح، امنیت و ثبات به یمن متحد اضافه کرد: مردم یمن توانایی عبور از همه این سختی ها و مشکلات را دارند.
روز گذشته هیاتی از سفرا و مقامات برخی از کشورهای اروپایی از جمله ریکاردو فیلا رئیس سیاسی هیات اعزامی اروپا به یمن، کریستین تیستوت سفیر فرانسه در یمن، هانس پیتر فرستاده وزیر خارجه سوئد برای دیدار با مقام های یمنی وارد صنعا شدند.
عربستان سعودی به همراه چند کشور در سال 2015 (فروردین 94) به بهانه حمایت از «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهوری فراری یمن، حمله نظامی به این کشور را آغاز کرد.
دبیر کل سازمان ملل متحد پیش تر از ائتلاف نظامی به سرکردگی عربستان علیه یمن انتقاد کرده بود.
بسیاری از سازمان ها و نهادهای مدافع حقوق بشر از کشورهای اروپایی و آمریکا خواسته اند تا برای توقف جنایات عربستان سعودی علیه یمن از فروش سلاح به این کشور خودداری کنند.
شبک**9365**1708

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.