ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 72740
  • ۰۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰
  • 77 بازدید
  • ارسال توسط :
جنگنده سعودی در آسمان یمن هدف قرار گرفت

جنگنده سعودی در آسمان یمن هدف قرار گرفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری رسمی یمن (سبا) ، یک منبع آگاه در نیروی پدافند هوایی این کشور گفت: سامانه ضد هوایی توانستند یک فروند جنگنده f15 ائتلاف متجاوزان که درحال بمباران شهر صعده و اطراف آن بود را هدف قرار دادند.وی اضافه کرد: نیروهای پدافند هوایی عملیات […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری رسمی یمن (سبا) ، یک منبع آگاه در نیروی پدافند هوایی این کشور گفت: سامانه ضد هوایی توانستند یک فروند جنگنده f15 ائتلاف متجاوزان که درحال بمباران شهر صعده و اطراف آن بود را هدف قرار دادند.
وی اضافه کرد: نیروهای پدافند هوایی عملیات رصد و هدف قراردادن این جنگنده را با جدیدترین فناوری پیشرفته دفاعی ساخت داخل و با موفقیت کامل انجام داد.
این منبع آگاه اظهار داشت: ساخت و بهینه سازی سامانه پدافند هوایی یمن با تلاش متخصصان ارتش و نیروهای مردمی برای امن شدن فضای کشور درحال انجام است.
ائتلاف عربی – آمریکایی به سرکردگی سعودی از ششم فروردین سال 1394 خورشیدی به منظور بازگرداندن عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری فراری و مستعفی این کشور به یمن حمله نظامی کرد؛ حمله ای که به ویرانی این کشور منجر شده و موجب کشتار هزاران یمنی و آوارگی میلیون ها نفر دیگر شده است.
شبک**6116**1392

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.