ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 72796
  • ۰۲ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹
  • 75 بازدید
  • ارسال توسط :
توقیف محموله پول‌های بانک مرکزی یمن به دست نیرو‌های اماراتی

توقیف محموله پول‌های بانک مرکزی یمن به دست نیرو‌های اماراتی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، نیرو‌های اماراتی در بندر عدن در جنوب یمن، محموله پول‌های بانک مرکزی این کشور را توقیف کردند. مقامات بانک مرکزی یمن اعلام کردند نیرو‌های امنیتی اماراتی که کنترل بندر عدن را در جنوب یمن در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، نیرو‌های اماراتی در بندر عدن در جنوب یمن، محموله پول‌های بانک مرکزی این کشور را توقیف کردند.

مقامات بانک مرکزی یمن اعلام کردند نیرو‌های امنیتی اماراتی که کنترل بندر عدن را در جنوب یمن در دست دارند، یک محموله پول‌های بانک مرکزی این کشور را توقیف کردند.

به گفته مقامات بانک مرکزی یمن، این اقدام نیرو‌های اماراتی باعث توقف کامل فعالیت این بانک و فلج شدن شماری از نهاد‌های دولتی و حکومتی در عدن و دیگر استان‌ها شده است.

بانک مرکزی یمن تاکید کرد این اقدام نیرو‌های امنیتی همچنین باعث تاخیر در پرداخت حقوق صد‌ها هزار نفر از کارکنان دولتی شده است.

این بانک با ارسال نامه‌ای برای فرماندهی ائتلاف سعودی خواستار رفع توقیف این محموله پول‌ها شد، اما نیرو‌های ائتلاف متجاوز به یمن با وجود گذشت بیش از یک ماه، هنوز این محموله را آزاد نکرده‌اند. حجم پول‌های توقیف شده صد و هفتاد میلیارد ریال یمن معادل ششصد و هشتاد میلیون دلار است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.