ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 72854
  • ۰۳ فروردین ۱۳۹۷ - ۶:۲۹
  • 89 بازدید
  • ارسال توسط :
عبدالملک حوثی: آماده نبرد در کنار حزب الله علیه اسرائیل هستیم

عبدالملک حوثی: آماده نبرد در کنار حزب الله علیه اسرائیل هستیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، عبدالملک حوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن در مصاحبه با روزنامه الاخبار لبنان گفت: در صورتی که اسرائیل دست به هرگونه حماقتی بزند هزاران تن از مردمان قبایل یمن شوق نبرد علیه اسرائیل را دارند. وی همچنین از نقش مستقیم تل‌آویو در جنگ علیه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، عبدالملک حوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن در مصاحبه با روزنامه الاخبار لبنان گفت: در صورتی که اسرائیل دست به هرگونه حماقتی بزند هزاران تن از مردمان قبایل یمن شوق نبرد علیه اسرائیل را دارند.

وی همچنین از نقش مستقیم تل‌آویو در جنگ علیه یمن و توجه رژیم صهیونیستی به جبهه‌های مشرف به دریای سرخ خبر داد.

رهبر جنبش انصارالله خاطر نشان کرد: تلاش‌های عربستان سرنوشتی جز شکست نخواهد داشت؛ همانطور که سیاست‌های عربستان در سوریه و عراق نیز همین وضعیت را داشته است.

وی گفت: شانه خالی کردن کشورهای عربی و بین‌المللی از یمنی‌ها باعث نشده است که هویت یمنی‌ها در حرکت در مسیر مقاومت تغییر کند و همین مساله مقاومت بود که یکی از دلایل جنگ علیه یمنی‌ها شده است.

عبدالملک حوثی خاطرنشان کرد که به اتهام‌های نظام‌های عربی مبنی بر وابستگی به خارج اهمیت نمی‌دهد.

وی توهمات محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان درمورد خارج کردن جنبش انصارالله از نقشه سیاسی و مردمی یمن را به سخره گرفت و گفت: در تجاوز آمریکایی – عربستانی ریختن خون مردم یمن مباح شمرده شده است؛ چراکه آنها مطمئنند که در مواضع بین‌المللی و منطقه‌ای مخالفت شدیدی با آنها نمی‌شود و همچنین به این دلیل که می‌دانند به صورت درست و پاک نمی‌توانند اهداف نظامی خود را محقق سازند، به همین دلیل دست به اقدامات وحشیانه می‌زنند تا این اقدامات سبک و روش آنها در تجاوزشان شود.

وی افزود: متجاوزان امیدوارند که این اقدامات وحشیانه به آنها برای پیروزی در نبرد و تحقق هدفشان در اشغال کردن سراسر یمن کمک کند و آنها از کشتار هزاران کودک، زن و غیرنظامی در شهرها و روستاها به روشی وحشیانه که کشتار دسته‌جمعی خوانده می‌شود،‌ إبا نکرده و بازارهای شلوغ و جمع‌های غیرنظامیان را در مناسبت‌های اجتماعی همچون عروسی‌ها و مراسم عزا و همچنین محله‌های شلوغ و مدارس و مساجد را هدف قرار می‌دهند.

خبر در حال تکمیل است

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.