ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 72879
  • ۰۳ فروردین ۱۳۹۷ - ۸:۳۳
  • 95 بازدید
  • ارسال توسط :
آرامکو حمله موشکی انصارالله را تکذیب کرد/ یمنی‌ها فایل ویدئویی از لحظه حمله منتشر کردند

آرامکو حمله موشکی انصارالله را تکذیب کرد/ یمنی‌ها فایل ویدئویی از لحظه حمله منتشر کردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از روسیا الیوم، شرکت آرامکو در بیانیه‌ای اعلام کرد که تمامی تاسیسات این شرکت که در زمینه پالایش نفت و گاز طبیعی در اراضی عربستان فعالیت می‌کنند، “امن” بوده و به صورت طبیعی به فعالیت خود ادامه می‌دهند. ائتلاف بین‌المللی تحت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از روسیا الیوم، شرکت آرامکو در بیانیه‌ای اعلام کرد که تمامی تاسیسات این شرکت که در زمینه پالایش نفت و گاز طبیعی در اراضی عربستان فعالیت می‌کنند، “امن” بوده و به صورت طبیعی به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

ائتلاف بین‌المللی تحت امر عربستان تا به این لحظه واکنشی به شلیک موشک توسط انصارالله به تاسیسات آرامکو در نجران نشان نداده است.

این در حالی است که نیروی موشکی وابسته به ارتش یمن که هم‌پیمان با انصارالله است، فایل ویدئویی را از لحظه شلیک موشک بدر ۱ به سمت تاسیسات شرکت آرامکو در نجران منتشر کرد.

نیروی موشکی یمن در بیانیه‌ای از ویژگی‌های این موشک بالستیکی جدید خبر داده و اعلام کرد که این موشک با سوخت جامد فعالیت می‌کند.

در همین حال، شرف لقمان، سخنگوی ارتش یمن که هم‌پیمان با انصارالله است، گفت: در چهارمین سال جنگ غافلگیری‌های بسیاری در توانایی‌های نظامی ما نشان داده می‌شود.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.