ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 72897
  • ۰۳ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲
  • 84 بازدید
  • ارسال توسط :
خطیب جمعه بیرجند: اولویت کشور همچنان اقتصاد است

خطیب جمعه بیرجند: اولویت کشور همچنان اقتصاد است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی در خطبه های نخستین نمازجمعه بیرجند در سال 1397 افزود: حمایت از کالای ایرانی باید تکمیل کننده اقتصاد مقاومتی باشد و رهنمودهای مقام معظم رهبری فصل الخطاب مردم و مسئولان قرار گیرد.وی تاکید کرد: مردم در کنار مسئولان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی در خطبه های نخستین نمازجمعه بیرجند در سال 1397 افزود: حمایت از کالای ایرانی باید تکمیل کننده اقتصاد مقاومتی باشد و رهنمودهای مقام معظم رهبری فصل الخطاب مردم و مسئولان قرار گیرد.
وی تاکید کرد: مردم در کنار مسئولان باید حمایت از کالای ایرانی را در اولویت قرار دهند و از طرفی تولید کننده هم باید انتظارات مردم را نسبت به محصولات از لحاظ کیفیت برآورده کند.
وی با تاکید بر اینکه دولت فضای کسب و کار را در جامعه تقویت کند گفت: آنچه مانع پیشرفت اقتصادی ماست توجه نکردن به سیاست های درون زای اقتصادی است یعنی همان اقتصاد مقاومتی که هنوز دولت نتوانسته آنطور که باید و شاید به این وادی ورود کند.
خطیب جمعه بیرجند اظهار کرد: مسئولان نظام و مردم نباید سخنان مقام معظم رهبری را دست کم بگیرند زیرا این رهنمودها برگرفته از پشتوانه است.
وی افزود: بعد از امضای برجام عده ای از مسئولان نامه تبریک به رهبری نوشتند و می خواستند جشن ملی بگیرند اما ایشان نسبت به برجام خوش بین نبودند.

** یمن گورستان لیبرال دموکراسی غرب است
حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه کشور یمن به گورستان لیبرال دموکراسی غرب تبدیل شده است گفت: اقدام های غربی ها در این کشور دروغ های حقوق بشری آنها را برای جهانیان برملا کرد.
وی ادامه داد: جنایات حقوق بشر نمای غرب باعث شهادت 13 هزار یمنی شد، 2 هزار و 800 کودک از بین رفتند و 2 هزار زن به شهادت رسیدند، 21 هزار نفر از مردم یمن مجروح شده اند و بیش از 80 درصد آنها حتی آب، بهداشت و غذای کافی ندارند.
وی اظهار کرد: غیر بهداشتی بودن محیط باعث فراگیری بیماری وبا و درگیر شدن یک میلیون نفر شده است و آل سعود که خود را پرچمدار اسلام می داند جای دارو و درمان بر سر مردم مظلوم یمن، بمب و موشک و سلاح های غیر متعارف می ریزد.
امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه عربستان سعودی گاو شیرده آمریکایی هاست عنوان کرد: بن سلمان این جوان غرق در تجملات سعودی، در حالی غربی ها را دوست می داند که همان دوست ها بعد از دوختن، دست به ذبح وی خواهند زد.
وی گفت: سیاست های خام این جوان سعودی امروز کشورهای مسلمان زیادی را درگیر کرده است و استکبار از حمایت وی فقط کدخدایی رژیم اشغالگر قدس بر خاورمیانه را می خواهد، اما خام بودن این جوان باعث شده است که آمریکا و اسرائیل از وی سوءاستفاده کنند.
وی یادآور شد: چهره واقعی استکبار جهانی در یمن کلاس درسی برای همه کسانی بود که تاکنون گول شعارهای حقوق بشری غربی ها را می خوردند و کشورهایی که شعار حقوق حیوانات را مد نظر داشتند امروز انسان های بی گناه را فقط برای کدخدایی اسرائیل به خاک و خون می کشند.
عبادی اظهار کرد: بن سلمان با ورودش به آمریکا و دیدار با ترامپ 6 هزار موشک خریداری کرد اما نمی داند که با خرید تسلیحات و ریختن آن بر سر مسلمانان فقط گور خودش را می کند.
وی گفت: سالها غربی ها این کار را می خواستند سر ایران در بیاورند اما با هوشیاری داهیانه رهبر کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری تمامی خواسته های آنها نقش بر آب شد.

** پیروی از ولایت فقیه رمز پیروزی است
امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به دوم فروردین ماه سالروز عملیات شکوهمند فتح المبین افزود: مردم و ولایت فقیه 2 ستون اصلی پیروزی در عملیات فتح المبین بودند و امروز هم رمز پیروزی در فتح المبین های پیش رو حضور مردم همیشه در صحنه و پیروی از ولایت فقیه است.
وی گفت: امروز ارتقای فرهنگ عمومی یکی از مهمترین فتح المبین ها در جامعه است که با جلوگیری از تهاجم فرهنگی باید به رهنمودهای مقام معظم رهبری توجه و عمل کرد.
حجت الاسلام عبادی با اشاره به فرارسیدن دهم رجب و میلاد امام جواد (ع) گفت: این امام بزرگ و نوجوان در سنین بسیار پایین در مجالس مناظره با بزرگان و ریش سفیدان مذاهب شرکت می کردند و بر اساس علم لدنی همه آنها را شکست می دادند.
وی در ادامه سخنانش با تبریک فرارسیدن عید نوروز اظهار کرد: عید نوروز عید نو شدن گفتار، رفتار و کردار آدمی است و همانطور که زمین مرده زنده می شود انسان هم باید از پلیدی ها دوری کند.
خطیب جمعه بیرجند با بیان اینکه زنده شدن زمین نشان از قیامت دارد تصریح کرد: انسان مومن از عید نوروز هم باید به یاد قیامت بیفتد، کدورت ها را کنار بزند و با صله رحم به عمر خود بیفزاید.
3215*3028

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.