ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 72899
  • ۰۳ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲
  • 172 بازدید
  • ارسال توسط :
خرید کالای داخلی بهترین اقدام برای رفع بیکاری است

خرید کالای داخلی بهترین اقدام برای رفع بیکاری است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های نخستین نماز جمعه قزوین در سال 97 با تبریک سال نو، به شعار امسال که از سوی مقام معظم رهبری ‘حمایت از کالای ایرانی’ نام گذاری شده است، اشاره کرد و افزود: برای حل مشکل اشتغال […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های نخستین نماز جمعه قزوین در سال 97 با تبریک سال نو، به شعار امسال که از سوی مقام معظم رهبری ‘حمایت از کالای ایرانی’ نام گذاری شده است، اشاره کرد و افزود: برای حل مشکل اشتغال جوانان، استفاده از محصولات داخلی یک اقدام ضروری و اساسی است.
وی با اشاره به توجه و تمرکز مقام معظم رهبری در نام گذاری سال ها به مسایل اقتصادی،گفت: رهبر معظم انقلاب امسال علاوه بر مسئولان، مردم را نیز خطاب خود قرار دادند و از آنان خواستند تا با استفاده از کالای داخلی به تولید و اشتغال ملی و اقتصاد کشور کمک کنند.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به لزوم پشتیبانی شهروندان جامعه از تولید ملی به منظور اشتغالزایی برای جوانان،افزود: خرید کالای خارجی که مشابه آن در داخل تولید می شود را باید کمال بی انصافی و بی درایتی دانست.
امام جمعه قزوین گفت: خرید کالای خارجی که گاهی اوقات دولت ها و سران آنان با ما دشمن هستند به معنای کمک به توسعه اشتغال و رونق بازار بیگانگان و ضربه به کارخانجات داخلی و بیکار شدن جوانانمان است که این مساله با هیچ منطقی سازگار نیست.
وی با بیان اینکه نباید اجازه دهیم دشمن بر بازارهای ما تسلط پیدا کند،افزود: خداوند متعال در قران می فرمایند که برای کافران این موقعیت را قرار نمی دهیم که بر مومنان مسلط شوند بنابراین با دست خود نباید کاری کنیم که دشمن بر اقتصاد و بازار ما تسلط پیدا کند.
امام جمعه قزوین همچنین از تولیدکنندگان داخلی خواست تا تلاش بیشتری برای عرضه محصولات با کیفیت به بازار داشته باشند و گفت: با افزایش خرید مردم از کالاهای ایرانی بین تولیدکنندگان داخلی نیز برای ارایه محصولات با قیمت و کیفیت مناسب بیشتر رقابت می شود.
وی در ادامه با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در فرمایشات خود به استفاده از ظرفیت جوانان و اعتماد به آنان به منظور پیشبرد امور کشور،گفت: انقلاب اسلامی بدست جوانان به پیروزی رسید، دوران شکوهمند دفاع مقدس نیز بوسیله آنان هدایت و ثبت شد و در سازندگی و علم آفرینی برای کشور نیز نقش جوانان بی بدیل است بنابراین در کارها و امور خود باید به این قشر بیشتر اعتماد کنیم.
آیت الله عابدینی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه وارد چهارمین سال حمله سعودی ها به یمن می شویم،افزود: عربستان با راه اندازی این جنگ نیابتی از سوی آمریکا و اسرائیل بسیاری از مردم بی دفاع یمن را مظلومانه به شهادت رساند و حتی اجازه ارسال غذا و دارو را به این کشور نداد اما امروز شرایط به گونه ای رقم خورده که آنان فهمیده اند چه غلطی کرده اند و در باتلاقی که خود ایجاد نموده اند در حال غرق شدن هستند.
امام جمعه قزوین با بیان اینکه یمنی ها در برابر مزدوران سعودی دست به مقاومت زده و پاداش آنرا دریافت کرده اند،افزود: امروز مردم یمن موفق شده اند تا تاسیسات و تسلیحات متجاوزان سعودی را مورد هدف قرار دهند.
وی اضافه کرد: امروز مردم یمن در دنیا سرافراز، مقتدر و عزتمند هستند اما در این جنگ چیزی جز ذلت و خواری و پشیمانی نصیب سعودی ها نشده است.
امام جمعه قزوین در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه آمریکا در قضیه برجام توپ را به زمین اروپایی ها فرستاده است تا آنها به ما گل بزنند،افزود: خداوند در قران فرموده که هیچگاه نباید به شیطان اعتماد کرد و همواره باید نسبت به توطئه های او بیدار، هوشیار و بصیر بود.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز حمله ماموران رژیم ستم شاهی به مدرسه فیضیه در سال 42 و ضرب و شتم و کشتار جمعی از طلاب و روحانیون اشاره کرد و گفت: امام خمینی(ره) قیام خود را براساس وظیفه دینی و در راه رضای خدا آغاز کرد و به همین دلیل نیز سرانجام به موفقیت و سعادتمندی دست یافت.
وی اضافه کرد: کسانی که در مقابل امام خمینی (ره) قرار داشتند برخلاف اراده الهی عمل کردند و شکست و خواری نتیجه کار آنها شد.
امام جمعه قزوین سالروز عملیات فتح المبین و یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس را نیز گرامی داشت و گفت: این عملیات به همراه بیت المقدس در دوران جنگ تحمیلی نقش تعیین کننده ای برای رزمندگان ما در مقابل رژیم منحوس صدام داشتند و با انجام آنها سرنوشت جنگ به گونه ای دیگر رقم خورد.
وی در قسمت دیگری سخنان خود با بیان اینکه باید همزمانی بهار در سال های شمسی و قمری را به فال نیک بگیریم و از این فرصت برای بندگی بهتر استفاده کنیم، در پایان میلاد نهمین امام شیعیان حضرت امام جواد(ع) را پیشاپیش به دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت تبریک گفت.
3013

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.