ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 72903
  • ۰۳ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵
  • 72 بازدید
  • ارسال توسط :
حمایت از کالای ایرانی رسالت مردم و مسئولان است تااشتغال تقویت شود

حمایت از کالای ایرانی رسالت مردم و مسئولان است تااشتغال تقویت شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، آیت الله عبدالکریم عابدینی در اولین نماز جمعه سال جدید در مسجدالنبی اظهارداشت: در سال جدید باید به فکر نیازمندان باشیم و مستمندان را فراموش نکنیم. حمایت از کالای ایرانی رسالت مردم و مسئولان است امام جمعه قزوین بیان کرد: محور رهنمودهای […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، آیت الله عبدالکریم عابدینی در اولین نماز جمعه سال جدید در مسجدالنبی اظهارداشت: در سال جدید باید به فکر نیازمندان باشیم و مستمندان را فراموش نکنیم.

حمایت از کالای ایرانی رسالت مردم و مسئولان است

امام جمعه قزوین بیان کرد: محور رهنمودهای مقام معظم رهبری در چند سال اخیر مسائل اقتصادی بوده  و امسال نیز حمایت از کالای ایرانی به عنوان شعار سال تعیین شده که این بار هم مردم و هم مسئولان باید در تحقق آن مشارکت کنند.

عابدینی یادآورشد: وقتی کالایی در داخل تولید می شود بی انصافی است که سراغ محصولات مشابه خارجی برویم در حالی که یکی از راههای تسلط دشمن بر کشور سیطره آنها بر بازار و اقتصاد است که باید در این عرصه خود را تقویت کنیم.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین بیان کرد: نباید اجازه دهیم با ورود کالاهای خارجی برای اشتغال و تولید کشور مشکل ایجاد شود و همه باید عزم خود را برای حمایت از کالای تولید داخل جزم کنیم.

وی با اشاره به جنایات عربستان در یمن اضافه کرد: در چهارمین سال تجاوز عربستان به کشور یمن و کشتار مردم مظلوم این کشور شاهد جنگ نیابتی هستیم و این کشور با جلوگیری از ورود دارو و غذا به یمن بزرگترین جنایات را انجام داده است.

آمریکا بدعهدترین کشور دنیاست
 
آیت الله عابدینی اظهارداشت: آمریکا دروغگویی بزرگ است و هرگز به تعهد ات خود عمل نکرده است و کسانی که در داخل از برجام حمایت کردند باید از مردم عذرخواهی کنند.

وی یادآورشد: کسانی که مخالف دشمن هستند چرا باید حرفهایی بزنند که در مسیر شیطان بزرگ است و آنها را شاد کنند.

خطیب جمعه قزوین بیان کرد: آمریکا از گذشته تاکنون ثابت کرده همواره درصدد آسیب رساندن به انقلاب بوده و هرگز زیر بار هیچ تعهد و پیمانی نرفته و نخواهد رفت.

دوران دفاع مقدس بهترین زمان اقتدار کشور بود

امام جمعه قزوین در ادامه با گرامیداشت دوران دفاع مقدس و عملیات فتح المبین و بیت المقدس اظهارداشت: این دوران بهترین زمان اقتدار کشور بود و با تقدیم شهدایی والا مقام امروز از عزت و افتخاری مثال زدنی برخورداریم.

وی اضافه کرد: عملیات بیت المقدس بزرگترین و مهمترین عملیات دوران دفاع مقدس بود که ۲۵۰۰ کیلومتر از اراضی اشغال شده آزاد شد و هزاران بعثی اسیر شدند و افتخاری در سند دوران دفاع مقدس ثبت شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.