ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 72905
  • ۰۳ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵
  • 80 بازدید
  • ارسال توسط :
نامگذاری شعارسال ترسیم نقشه راه برای ملت ومسئولان است

نامگذاری شعارسال ترسیم نقشه راه برای ملت ومسئولان است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد با اشاره به اینکه سال حمایت از کالای ایرانی یک هدف بزرگ را دنبال می کند افزود: رهبر معظم انقلاب نامگذاری سال ها را با توجه به اهداف خاص انجام […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد با اشاره به اینکه سال حمایت از کالای ایرانی یک هدف بزرگ را دنبال می کند افزود: رهبر معظم انقلاب نامگذاری سال ها را با توجه به اهداف خاص انجام می دهد و در10 سال گذشته مهمترین مسئله کشورحل مشکلات اقتصادی اعلام کرده اند.
وی افزود: درسال های اخیر علی رغم اینکه کارها و اقدامات بزرگی برای رفع معظل رکود اقتصادی در کشورانجام شده است ولی باز هم در بحث اقتصادی مشکلات بسیاری وجود دارد.
خطیب نمازجمعه بروجرد با اشاره به اینکه دشمنان از مشکلات اقتصادی کشور سو استفاده می کنند، بیان کرد: دشمنان با تحریم ها و فشارهای اقتصادی، قصد ضربه زدن به نظام و ملت ایران را دارند.
حجت الاسلام والمسلمین ترابی اضافه کرد: تولید کنندگان وظیفه دارند برای تحقق شعار سال در کنار افزایش تولید با کیفیت محصولات و رقابت با مشابه خارجی را مد نظر قرار دهند.
وی ادامه داد: خرید کالاهای خارجی برای کشور وابستگی ایجاد کرده و استقلال کشور را خدشه دار می کند.
امام جمعه بروجرد گفت: دولت وظیفه دارد تا با ایجاد بازار تولید ات داخلی در کشورهای همسایه واردات بی رویه اجناس خارجی را نیز کنترل کند.
حجت الاسلام والمسلمین ترابی افزود: واردات بی رویه اجناس و کالاهای خارجی به تولید داخلی ضربه زده است و باعث تعطیلی کارخانجات می شود.

*** مردم مظلوم و بی دفاع یمن با دست خالی درجنگ با آل سعود پیروز شدند
وی با اشاره به 6 فروردین سالروز حمله وحشیانه آل سعود به یمن بیان کرد: امروزملت بی دفاع ومظلوم یمن بعد از گذشت سه سال پیروز میدان جنگ با آل سعود هستند.
امام جمعه بروجرد اضافه کرد: در جنگ یمن بیش از13 هزار نفرکشته شدند و هر چه بیشترطول بکشد آل سعود در باتلاق فرو می رود.
حجت الاسلام والمسلمین تاکید کرد: پیروز این جنگ نابرابر ملت مظلوم یمن هستند.
7190/7273

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.