ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 72970
  • ۰۴ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵
  • 79 بازدید
  • ارسال توسط :
تخریب صدها مرکز آموزشی یمن حاصل سه سال حمله نظامی عربستان

تخریب صدها مرکز آموزشی یمن حاصل سه سال حمله نظامی عربستان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از روز شنبه شبکه خبری المسیره ، وزارت آموزش و پرورش یمن در آستانه چهارمین سالگرد تجاوز عربستان به یمن با صدور بیانیه ای اعلام کرد از مجموع 2641 مرکز آموزشی آسیب دیده طی سه سال جنگ 293 مرکز به طور کامل ویران و 2348 […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از روز شنبه شبکه خبری المسیره ، وزارت آموزش و پرورش یمن در آستانه چهارمین سالگرد تجاوز عربستان به یمن با صدور بیانیه ای اعلام کرد از مجموع 2641 مرکز آموزشی آسیب دیده طی سه سال جنگ 293 مرکز به طور کامل ویران و 2348 مرکز به صورت جزیی تخریب شده است.
وزارت آموزش وپرورش یمن با برگزاری نمایشگاه عکس در صنعا ، جنایت آل سعود در تخریب مراکز آموزشی این کشور طی سه سال گذشته را به نمایش گذاشت.
این در حالی است ‘عبدالملک بدر الدین الحوثی’ رهبر جنبش انصارالله یمن طی سخنانی با دعوت از مردم این کشور برای شرکت در راه پیمایی سراسری بزرگداشت سومین سالگرد تجاوز عربستان به یمن که دوشنبه آینده برگزار می شود بر ضرورت همبستگی بیشتر مردم تاکید کرد.
عبدالملک بدر الدین الحوثی گفت: حضور گسترده مردم یمن در راه پیمایی سراسری در سالگرد تجاوز عربستان به یمن بیانگر این حقیقت است که حملات مداوم طی سه سال گذشته ذره ای از اراده و روحیه مقاومت در مردم ما کم نکرده است.
الحوثی ایمان را عامل همبستگی و پایداری در برابر تجاوز دشمن ذکر کرد و خواستار مشارکت میلیونی مردم در در راهپیمایی شد.
اتحادیه سراسری سندیکاهای کارگری یمن نیز امروز شنبه با صدور بیانیه ای خواستار حضور گسترده مردم درراه پیمایی سراسری روز دوشنبه و تجمع در میدان السبعین شد.
این بیانیه تاکید کرد ما در آستانه ورود به چهارمین سال تجاوز به یمن هستیم اگرچه بر اثر این تجاوز زیر ساخت ها ومراکز مختلف نابود شده است اما روحیه مقاومت و پایداری مردم ما تقویت شده است.
بیانیه مذکور از کارگران این کشور خواست با حضور گسترده در این راه پیمایی ندای مظلومیت وپایداری مردم یمن را به گوش جهانیان برسانند.
شهرها واستان های مختلف یمن از جمله استان ریمه شاهد برگزاری مراسمی از جمله درمناطق الجعفریه والسلفیه به مناسبت سومین سالگرد تجاوز به یمن بودند که از اهالی استان های خواسته شد با حضور گسترده خود در راه پیمایی روز دوشنبه بر مقاومت هر چه بیشتر در برابر متجاوزان وتقویت جبهه های جنگ تاکید کنند .
ائتلاف عربی- آمریکایی به سرکردگی عربستان از ششم فروردین سال 94 تاکنون یمن را مورد تجاوز زمینی، هوایی و دریایی قرار داده که تاکنون موجب شهادت بیش از 14 هزار یمنی و زخمی شدن دهها هزار نفر دیگر و ویرانی این کشور مسلمان نشین شده است.
خاورم** 1453 ** 1583 **

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.