ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 72980
  • ۰۴ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱
  • 89 بازدید
  • ارسال توسط :
همدان| موزه جنگ در ستاد اسکان مسافران شهرداری همدان برپا شد

همدان| موزه جنگ در ستاد اسکان مسافران شهرداری همدان برپا شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از همدان، عباس صوفی عصر امروز در حاشیه بازدید از ستاد اسکان مسافرین نوروزی در یادمان عین القضات با اشاره به برپایی موزه جنگ در این ستاد اظهار داشت: شهرداری همدان در راستای نشان دادن خدمات مدافعان حرم و وطن موزه‌ای درباره جنگ […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از همدان، عباس صوفی عصر امروز در حاشیه بازدید از ستاد اسکان مسافرین نوروزی در یادمان عین القضات با اشاره به برپایی موزه جنگ در این ستاد اظهار داشت: شهرداری همدان در راستای نشان دادن خدمات مدافعان حرم و وطن موزه‌ای درباره جنگ در ستاد اسکان مسافران نوروزی برپا کرد.

وی با بیان اینکه امروز کشور آسایش و امنیت خود را مدیون صبر و استقامت شهدای مدافع حرم و وطن می‌داند تصریح کرد: شهرداری همدان با ایجاد غرفه شهدای مدافع حرم و وطن در ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری، در راستای زنده نگه داشتن یاد شهدا اقدام کرد.

شهردار همدان عنوان کرد: شهدای ما ایمانی قوی داشته و در این مسیر بر ایمانشان استقامت ورزیدند و بر این اساس بر همه مردم بویژه دولتمردان و مسئولان حفظ جایگاه و انتقال ارزش‌های آنها واجب است.

صوفی با بیان اینکه جوانان باید از شهدای جوان الگوبرداری کرده و ادامه‌دهنده راه آنان باشند گفت: شهدای مدافع حرم همچون شهدای دفاع مقدس هستند که گذشتن از زندگی و خانواده برای دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) پاداش اخروی شهدای مدافع حرم را دو چندان می‌کند.

وی اظهار داشت: در حال حاضر مهم‌ترین وظیفه آحاد جامعه، ولایت‌مداری و در مسیر شهدا حرکت کردن است. شهدای مدافع حرم، مدافع ارزش‌ها و مقدسات اسلامی هستند‌.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.