ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 72984
  • ۰۴ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۵
  • 94 بازدید
  • ارسال توسط :
نماینده جدید سازمان ملل برای احیای مذاکرات صلح وارد صنعاء شد

نماینده جدید سازمان ملل برای احیای مذاکرات صلح وارد صنعاء شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روسیاالیوم، «مارتین گریفیتس» نماینده جدید سازمان ملل در امور یمن برای تلاش به منظور متقاعد کردن طرف‌های یمنی به بازگشت به میز مذاکرات زیر نظر سازمان ملل، وارد صنعاء شد. رسانه‌های یمنی اعلام کرد که نماینده جدید سازمان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روسیاالیوم، «مارتین گریفیتس» نماینده جدید سازمان ملل در امور یمن برای تلاش به منظور متقاعد کردن طرف‌های یمنی به بازگشت به میز مذاکرات زیر نظر سازمان ملل، وارد صنعاء شد.

رسانه‌های یمنی اعلام کرد که نماینده جدید سازمان ملل صبح امروز شنبه همراه با «معین شریم» معاون خود وارد فرودگاه بین‌المللی صنعا شد.

این اولین سفر نماینده سازمان ملل به یمن از زمان بر عهده گرفتن این سمت در اواخر ماه گذشته میلادی به شمار می‌رود.

خبرگزاری آناتولی به نقل از یک منبع مسئول در فرودگاه صنعاء اعلام کرد که نماینده سازمان ملل از اردن وارد صنعاء شده است.

قرار است که مارتین گریفیتس در صنعاء نشست‌هایی با مسئولان جنبش انصارالله و حزب "کنگره ملی یمن" برگزار کند. محور این نشست‌ها، تاکید بر ضرورت برگزاری چهارمین دور مذاکرات بین طرف‌های یمنی زیر نظر سازمان ملل به منظور پایان دادن به جنگ یمن که از سه سال پیش آغاز شده، است.

گفتنی است که پیش از این سه دور مذاکرات بین طرف‌های درگیر در یمن برگزار شده است، اما به دلیل کارشکنی‌های عربستان و همپیمانانش این مذاکرات نتیجه‌ای نداشته است.

نماینده سازمان ملل چند روز قبل در ریاض با عبدربه منصور هادی رئیس‌جمهور فراری و مستعفی یمن و تنی چند از مسئولان این دولت دیدار کرد.

 گریفیتس یک هفته قبل از تصمیم خود برای آغاز روند سیاسی فراگیر در یمن از طریق همکاری با همه طرف‌های بحران خبر داد.

تجاوز رژیم سعودی و همپیمانانش به یمن از حدود سه سال قبل آغاز شده است. این حملات که با هدف بازگرداندن «عبدربه منصور هادی» رئیس‌جمهوری مستعفی و فراری یمن و در نتیجه سلطه بر این کشور صورت گرفته، نتیجه‌ای به‌جز ویرانی یمن و کشتار هزاران انسان بی‌گناه نداشته است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.