ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 72988
  • ۰۴ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۸
  • 88 بازدید
  • ارسال توسط :
رئیس شورای عالی سیاسی یمن: تسلیم متجاوزان نمی شویم

رئیس شورای عالی سیاسی یمن: تسلیم متجاوزان نمی شویم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری رسمی یمن(سبا)؛ الصماد روز شنبه در مراسم اختتامیه کارگاه فراخوانی و بسیج افسران وزارت دفاع افزود: ما چند گزینه برای پایان دادن به دردها و رنج های ملت یمن داریم که یکی از آن ها حضور باعزت برسر میز مذاکره برای پایان دادن […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری رسمی یمن(سبا)؛ الصماد روز شنبه در مراسم اختتامیه کارگاه فراخوانی و بسیج افسران وزارت دفاع افزود: ما چند گزینه برای پایان دادن به دردها و رنج های ملت یمن داریم که یکی از آن ها حضور باعزت برسر میز مذاکره برای پایان دادن به تجاوز است.
وی اضافه کرد: آنچه احساس می کنیم این است که دشمن به دنبال صلح نیست زیرا طرف های بسیاری از این جنگ سود می برند و عربستان را می دوشند و همه می دانند که محمد بن سلمان صدها میلیارد دلار برای این جنگ هزینه می کند.
الصماد اظهارداشت: گزینه صلح در دستور کار دشمن نیست و ما نیز امکان ندارد پس از این همه فداکاری تسلیم شویم ولی می توانیم دست دوستی به سوی بسیاری از یمنی هایی دراز کنیم که درکنار دشمنان می جنگند زیرا بسیاری از همین افراد با اهانت و تحقیر از طرف دشمنان روبرو شده اندو ادامه همکاری با عربستان و ائتلاف آن، به سود آن ها نیست.
وی بیان کرد: بسیاری از افسران و فرماندهان نظامی یمن در زندان های عربستان هستند زیرا حاضر نشدند سپر مرزهای عربستان قرار گیرند.
رئیس شورای عالی سیاسی یمن گفت: رفتار سعودی ها و هم پیمان های آن ها نشان می دهد آن ها خواستار صلح نیستند زیرا صلاحیت برقراری صلح را ندارند ولی ما برادران خود در داخل کشور را به صلح و آشتی دعوت می کنیم.
الصماد اظهارداشت: گزینه ای غیر از تقویت پایداری برای پایان دادن به رنج های ملت یمن نداریم.
وی افزود: هنگامی که تمام تلاش خود را برای تفاهم با طرف مقابل به کار می گیریم و آن ها نمی پذیرند، امکان ندارد که ما گردن ملت یمن را به دشمن جلاد بسپاریم.
الصماد گفت: پایداری ملت یمن بی نظیر است، عربستان ارتش خود را یکی از بزرگترین ارتش های جهان می داند ولی سامانه دفاعی این کشور در مرزها، فروپاشید به طوری که برای دفاع از مرزهای خود به پاکستان، بلک واتر و بنگال و بسیاری از مزدوران یمنی متوسل شدند.
وی اضافه کرد: ما در مقابل چالشی بزرگ و تجاوزی آشکار قرارداریم و همه باید هوشیار و آماده باشیم.
رئیس شورای عالی سیاسی یمن اظهارداشت: هنگامی که مجلس سنای امریکا با اکثریت آراء به ادامه پشتیبانی از عربستان در تجاوز به یمن رای می دهد یعنی اینکه این تجاوز، آمریکایی است.
الصماد افزود: اگر پشتیبانی آمریکا نبود عربستان و امارات نمی توانستند به این تجاوز ادامه دهند ولی عجیب تر، اعتراف آمریکا به مشارکت مستقیم در این تجاوز است.
شبک**6116**3404

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.