ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 73108
  • ۰۶ فروردین ۱۳۹۷ - ۵:۲۵
  • 126 بازدید
  • ارسال توسط :
توقف ارسال سلاح به عربستان و امارات، خواسته 75 درصد از فرانسوی‌ها است

توقف ارسال سلاح به عربستان و امارات، خواسته 75 درصد از فرانسوی‌ها است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در آستانه ورود جنگ یمن به چهارمین سال، یک موسسه نظرسنجی غربی نظر مردم فرانسه را درباره ارسال تسلیحات به عربستان سعودی و امارات متحده عربی جویا شد. نتیجه نظرسنجی موسسه «یوگاو» نشان می‌دهد که 75 درصد از فرانسوی‌ها از […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در آستانه ورود جنگ یمن به چهارمین سال، یک موسسه نظرسنجی غربی نظر مردم فرانسه را درباره ارسال تسلیحات به عربستان سعودی و امارات متحده عربی جویا شد.

نتیجه نظرسنجی موسسه «یوگاو» نشان می‌دهد که 75 درصد از فرانسوی‌ها از رئیس‌جمهور کشورشان، توقف ارسال سلاح به کشورهای حاضر در جنگ یمن شامل عربستان سعودی و امارات متحده عربی را خواستار هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از رویترز، به دلیل تشدید نگرانی‌ها درباره استفاده از تسلیحات فرانسوی در جنگ یمن، فشارها بر «امانوئل ماکرون» برای کاهش حمایت‌های نظامی از ریاض و ابوظبی افزایش یافته است.

ششم فروردین 1394 بود که تجاوز و حملات همه جانبه عربستان سعودی، امارات متحده عربی و دیگر همراهان آنها به یمن آغاز شد و از آن زمان این جنگ همچنان با حمایت‌های تسلیحاتی، سیاسی و دیپلماتیک کشورهای غربی در حال ادامه است.

 طبق گزارش‌های نهادهای بین‌المللی، در این جنگ بیش از 10 هزار نفر کشته و بیش از 3 میلیون یمنی بی خانمان شده‌اند.

طبق نظرسنجی «یوگاو»، 88 درصد از فرانسوی‌ها معتقد هستند که کشورشان باید ارسال سلاح به همه کشورهایی که در آنجا احتمال استفاده از تسلیحات علیه غیرنظامیان وجود دارد را متوقف کند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.