ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 73132
  • ۰۶ فروردین ۱۳۹۷ - ۷:۳۰
  • 120 بازدید
  • ارسال توسط :
عملکرد اشتباه سامانه موشکی پاتریوت عربستان جان تبعه مصری را گرفت

عملکرد اشتباه سامانه موشکی پاتریوت عربستان جان تبعه مصری را گرفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از افکارنیوز، این سامانه دفاعی به اصطلاح پیشرفته که باید موشک‌های ارتش یمن را کیلومتر‌ها قبل از رسیدن به ریاض هدف قرار می‌داد، هنگام رهگیری و انهدام آن‌ها بر فراز آسمان پایتخت نیز دچار اشتباه شد و سقوط یکی از موشک‌های آن به داخل مناطق […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از افکارنیوز،

این سامانه دفاعی به اصطلاح پیشرفته که باید موشک‌های ارتش یمن را کیلومتر‌ها قبل از رسیدن به ریاض هدف قرار می‌داد، هنگام رهگیری و انهدام آن‌ها بر فراز آسمان پایتخت نیز دچار اشتباه شد و سقوط یکی از موشک‌های آن به داخل مناطق مسکونی ریاض، به کشته شدن یک تبعه مصری و مجروح شدن دو نفر دیگر منجر شد.

سامانه پاتریوت که به قیمت گزافی از سوی آمریکا به عربستان فروخته شده، پیش از این نیز ضعف خود را در دفع حملات موشکی نشان داده بود که بارزترین آن در زمان حمله موشکی تلافی‌جویانه صدام به عربستان در جریان جنگ خلیج فارس اتفاق افتاد.

شایان ذکر است، العربیه به نقل از مقامات سعودی مدعی شد پدافند هوایی این کشور توانسته است هفت موشکی که نیروهای انصارالله روز یکشنبه بسوی این کشور شلیک شده بود را رهگیری کند.

همچنین ترکی مالکی، سخنگوی ائتلاف سعودی در اظهاراتی بی اساس مدعی شد: این اقدام خصمانه از سوی انصارالله که از سوی ایران حمایت می شود، نشان می‌دهد نظام ایران به حمایت از گروه های مسلح دارای قابلیت های نظامی ادامه می‌دهد.

وی در ادامه اظهارات بی اساس خود گفت: شلیک چندین موشک بالستیک بسوی شهرهای (عربستان) ، تحولی خطیر محسوب می شود.

ترکی مالکی همچنین در اعلام جزئیات موشکهای شلیک شده اعلام کرد سه موشک بسوی ریاض، یک موشک بسوی شهر «خمیس مشیط»، یک موشک بسوی نجران و دو موشک بسوی جازان شلیک شده بود.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.