ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 73153
  • ۰۶ فروردین ۱۳۹۷ - ۸:۳۲
  • 96 بازدید
  • ارسال توسط :
ائتلاف عربستان زمینه را برای اشغالگری مستقیم آمریکا فراهم می کند

ائتلاف عربستان زمینه را برای اشغالگری مستقیم آمریکا فراهم می کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «صالح الصماد» رئیس شورای عالی سیاسی یمن در سخنان امروز(دوشنبه) خود عنوان داشت: عربستان خواهان ساقط کردن نظام یمن که توانست مقابل ریاض بایستد بود. این کشور از دهه های گذشته خواهان تسلط بر یمن بوده و البته […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «صالح الصماد» رئیس شورای عالی سیاسی یمن در سخنان امروز(دوشنبه) خود عنوان داشت: عربستان خواهان ساقط کردن نظام یمن که توانست مقابل ریاض بایستد بود. این کشور از دهه های گذشته خواهان تسلط بر یمن بوده و البته توانسته بر برخی افراد تاثیر بگذارد. آمریکایی ها مستقیما بر حملات ائتلاف متجاوز نظارت داشته و در آن به ویژه در مناطق ساحلی شرکت دارند. متجاوزان تلاش دارند تا زمینه را برای اشغالگری مستقیم آمریکا فراهم کنند.

وی افزود: امیدواریم که فرستاده جدید سازمان ملل به یمن دلایل شکست فرستاده قبلی را که از متجاوزان حمایت می کرد درک کند. ما با هر طرحی برای توقف تجاوز و از سرگیری گفتگوها همکاری می کنیم. از کشورهای شرکت کننده درائتلاف عربستان می خواهیم تا فرصت را غنیمت شمرده و مانع گفتگو میان یمنی ها نشوند. ما خواهان تحقق صلح عادلانه هستیم.

الصماد تاکید کرد: ما در آستانه مرحله جدیدی از مقاومت و پایداری قرار داریم و آغاز طرح ساختن کشور و نهادینه کردن عملکرد مؤسسه ها را با شعار «یک دست محافظت می کند و یک دست می سازد» را با هدف اداره کردن کشور اعلام می کنیم.

وی افزود: چنانچه تجاوز به کشور ما هم چنان ادامه داشته باشد ما حق داریم از هر وسیله ای برای مبارزه با آن استفاده کنیم. ما از تمام نیروهای داخلی که در این تجاوز خارجی مشارکت دارند می خواهیم تا دست از اقدامات خود برداشته و گفتگوها را آغاز کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.