ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 73163
  • ۰۶ فروردین ۱۳۹۷ - ۹:۲۷
  • 182 بازدید
  • ارسال توسط :
دوره آموزشی شبانه‌روزی حفظ یک‌ساله قرآن برپا می‌شود

دوره آموزشی شبانه‌روزی حفظ یک‌ساله قرآن برپا می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا؛ در ادامه برپایی دوره‌های آموزشی شبانه روزی حفظ یک‌ساله قرآن کریم در مجمع القرآن فاطمیون گراش، شعبه روستای شیخ شبان که یکی از شعب این مؤسسه است و با مدیریت سیداحمدرضا احمدی یکی از فارغ التحصیلان حفاظ مؤسسه راه‌اندازی شده است، این دوره […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا؛ در ادامه برپایی دوره‌های آموزشی شبانه روزی حفظ یک‌ساله قرآن کریم در مجمع القرآن فاطمیون گراش، شعبه روستای شیخ شبان که یکی از شعب این مؤسسه است و با مدیریت سیداحمدرضا احمدی یکی از فارغ التحصیلان حفاظ مؤسسه راه‌اندازی شده است، این دوره در این مرکز برپا می‌شود.
این مرکز از سال گذشته کار خود را با برپایی دوره‌های حفظ آغاز کرده است، اما به طور رسمی فعالیت خود را از اردیبهشت ماه سال 97 شروع می‌کند و دوره حفظ شبانه‌روزی یک‌ساله قرآن کریم اجرا خواهد شد.
از مزایای این دوره حفظ کل و آشنایی با مفاهیم قرآن کریم در طول یک سال، امتیاز شرکت در هر آزمون سراسری کارشناسی ارشد، استفاده از امکانات خوابگاهی مجهز و غیره است.
علاقه‌مندان با داشتن شرایط سنی 13 تا 23 سال، تسلط کامل بر روخوانی و روان‌خوانی قرآن می‌توانند برای ثبت‌ نام با شماره 07152445445 داخلی 103 تماس حاصل کنند.


یادآور می‌شود، روستای شیخ شبان در استان چهار محال و بختیاری به عنوان روستای نمونه ایثارگری در کشور است به طوری که 84 شهید را برای دفاع از کشور اسلامی فدا کرده است و همه اهالی این روستا سادات هستند.

همچنین پیام مقام معظم رهبری به یادواره 84 شهید روستای شیخ شبان چهار محال و بختیاری، روستای نمونه ایثارگری کشور که این یادواره در 24 اردیبهشت 94 روز شهادت امام موسی کاظم (ع) با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری و مداحی مهدی سلحشور و روایتگری حسین یکتا برگزار شد.
انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.