ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 73165
  • ۰۶ فروردین ۱۳۹۷ - ۹:۵۷
  • 116 بازدید
  • ارسال توسط :
سقوط شاخص بورس عربستان پس از حملات موشکی یمن

سقوط شاخص بورس عربستان پس از حملات موشکی یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، شاخص کل بورس عربستان سعودی به دلیل هراس سرمایه گذاران از شلیک موشک‎های شب گذشته ارتش یمن و انصارالله به خاک عربستان، سقوط کرده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از رویترز، حملات موشکی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، شاخص کل بورس عربستان سعودی به دلیل هراس سرمایه گذاران از شلیک موشک‎های شب گذشته ارتش یمن و انصارالله به خاک عربستان، سقوط کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از رویترز، حملات موشکی دیشب، موجب سقوط شاخص سهام بورس عربستان به میزان نیم درصد شد.

یگان موشکی یمن شب گذشته در چهارمین سالگرد آغاز جنگ عربستان علیه این کشور، چندین هدف مهم در خاک عربستان را هدف موشکهای بالستیک خود قرار داد.

یگان موشکی یمن، این عملیات موشکی را «شهید ابوعقیل» نامگذاری و اعلام کرد که موشک‎های شلیک شده از نوع برکان اچ 2، بدر و قاهر2M و هدف آنها فرودگاه بین‌المللی ملک خالد شهر ریاض، فرودگاه ابها در عسیر و فرودگاه جیزان و مناطقی در جنوب عربستان بوده است.

تلویزیون دولتی عربستان از رهگیری یک موشک بالستیک توسط سامانه دفاع هوایی این کشور بر فراز ریاض خبر داده است، با این حال شاهدان عینی و کاربران شبکه های اجتماعی از شنیده شدن صدای چندین انفجار خبر دادند.

کاربران شبکه های اجتماعی می‌گویند که سامانه‌های دفاع موشکی آمریکایی  دیشب (یک شنبه شب) به جای رهگیری و منهدم‌کردن اهداف واقعی، سایه آنها را نشانه گرفتند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.