ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 7321
  • ۲۶ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹
  • 127 بازدید
  • ارسال توسط :
20 شهریورماه، مهلت ارسال آثار به «یادواره شعر حبیب حرم» در همدان

20 شهریورماه، مهلت ارسال آثار به «یادواره شعر حبیب حرم» در همدان

رسول کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از برگزاری «یادواره سراسری شعر حبیب حرم» به یاد شهید سردار همدانی خبر داد و اظهار کرد: محورهای فراخوان این یادواره مربوط به «شهدای مدافع حرم»، «خانواده، همسر و فرزندان شهدای مدافع حرم»، «شهدای لشگر فاطمیون»، «سرداران و فرماندهان مدافع حرم» و «مبارزه با گروه […]

رسول کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از برگزاری «یادواره سراسری شعر حبیب حرم» به یاد شهید سردار همدانی خبر داد و اظهار کرد: محورهای فراخوان این یادواره مربوط به «شهدای مدافع حرم»، «خانواده، همسر و فرزندان شهدای مدافع حرم»، «شهدای لشگر فاطمیون»، «سرداران و فرماندهان مدافع حرم» و «مبارزه با گروه های تکفیری» است.

وی با اشاره به بخش ویژه این یادواره، آن را با عنوان «قافله سالار شهدای مدافع حرم سرلشگر پاسدار شهید حاج حسین همدانی» در قالب شعر کلاسیک (غزل، مثنوی، قصیده، رباعی، چارپاره و…) و نو (سپید و نیمایی) دانست.

رئیس بسیج هنرمندان استان همدان ادامه داد: بخش سرود نیز در بخش ویژه در نظر گرفته شده که متن سرود آن باید به شکلی باشد که قابلیت اجرایی (آهنگسازی، همخوانی و تواشیح) داشته باشد.

وی با بیان اینکه حداکثر تعداد آثار ارسالی سه اثر است، افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در این یادواره باید در بخش موضوع، در ایمیل ارسالی قالب و بخش اثر (سرود،شعر،بخش ویژه) را عنوان کنند.

کرمی ادامه داد: دریافت آثار صرفاً از طریق ایمیل زیر در قالب فایل (Word و با فونت BNazanin 14 ) صورت می‎پذیرد.

وی ذکر مشخصات کامل شناسنامه ای صاحب اثر به همراه آدرس و شماره تماس در فایل ارسالی را الزامی دانست و افزود: آثار برگزیده سایر فراخوان‎های مرتبط از فرآیند داوری حذف می‎شوند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان همدان با بیان اینکه آدرس ایمیل دریافت آثار habibeharampoem@gmail.com است، مهلت ارسال آثار را 20 شهریورماه سال جاری دانست.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن